Bra dag.

Segade väldigt imorse, satt framför datorn till 14.. Sen sprang jag 30 min på crosstrainern.
Nu åt jag lunch, fast till frukost blev det då!

Jag beslöt mig för att varva naturdiet med sallader också, eftersom att jag köpt hem så mycket som blir dåligt snabbt, och det känns dumt att låta god frukt och grönsaker gå till spillo!
Men högst 500 kcal/dag bir det dessa 7 dagar!

Min frukost/lunchsallad bestod av:

Isbergssallad
Ruccola
Rödlök
Tomat
Gurka
Majs
150g räkor
1 äggvita
1 msk lättkesälla m pressad vitlök och chilisås.
1 msk bönsalsa.

Nu ska jag stretcha. Är väldigt mätt och belåten. Och känner mig duktig!
Ska gå ut och gå en timma ikväll, samt göra 200 situps.

Kvällsmat/middag blir

Sockerfrikräm med hallon och lite mjölk
eller
1 naturdietshake.

hmmmmm?

Hoppas att ni har en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är så duktig! <3

2009-08-08 @ 21:35:08
URL: http://mindblowana.blogg.se/
Postat av: skinny love

stay strong! vem är modellen på bilderna?:) Skitsnygg var hon ju.

2009-08-09 @ 10:54:18
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0