A nice body does not come for free.

*Stor kopp grönt thé - check

*Bara skit på TV - check

*För varmt för PW - check

*30 min crosstraining - check

*Stretching - check

*Frukost- naturdiet eller sockerfrikräm med bär och mjölk -

*städa mitt rum -

*Ringa viktiga samtal-

*Köpa huvårdsprodukter-



Anyway!  Jag är på superbra humör idag! Vaknade glad! För igår bestämde jag preliminiärt en resa till en av europas största städer! Party och shopping!!!!! wooohooooo!!!
Så ska jag ha killer heels och tighta klänningar så utmanar jag mig själv! Midje måttet ska vara 65-66!

*Ingen svält, utan nyttig mat, 1 "nyttigare" fuskardag, nästan ingen alkohol!
* 200 situps om dagen 5-6 dagar i veckan
* Minst 3 20-30 min pass crosstraining i veckan

Jag funderar på att köpa mitt första par Louboutins där! Men de jag vill ha ligger inte på det vanliga 500 euro priset....
Vi får se!

Sen ska jag om två veckor ha ett möte med en fotograf som kan tänka sig att ta lite bilder till min "modelportfolio".
Vi ska bolla lite idéer..

Ja! äntligen händer det något!

Och en sak till, i ren glädjeyra tänkte jag faktiskt avge löfte om att jag slänger upp lite dikreta bilder på bloggen innan 1 September! Men, jag är alltså inte smal! ni vet jag la in mina mått häromdagen! Och jag vill inte vara ana smal heller!
Remember!

Min modellkompis festade med Leo di Caprio i St Tropez....  Ska jag slänga in lite bilder kanske... Fast man ser honom inte så bra.....

Sålänge lite bilder på en kompis having some fun...









Kommentarer
Postat av: Angelica

roligt att du älskar hästar :D

2009-08-10 @ 17:19:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: ThinyPop

kommenterade precis om hästar.. har 2st bloggar ;) kram

2009-08-10 @ 17:21:25
URL: http://www.metrobloggen.se/thinypop
Postat av: DPYKM

Deras lår <3



Jag försöker komma ur det. Men det är segt...

Har i alla fall turen att få en inneboende gymnarkoman i slutet av veckan, då blir det träna av!

Jag har blivit ganska folk skygg på sista tiden så jag "vågar inte" gå på stan. Låter cp, jag vet men men....

2009-08-10 @ 17:42:50
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: skinny love

snygga tjejer! fan vad du är duktig med maten! önska jag också var så:(

2009-08-10 @ 19:27:17
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0