Ja, bra, nu kan vi sluta äta på riktigt.

Kom hem från en lång vinmiddag med en killkompis från Beligen. 188cm lång. Normalt byggd.
Om allt och inget, sen helt plötsligt när vi pratar om vilka tjejer som är snyggast, alltså vilken nationalitet om man nu ska generalisera... Så svarar han att han tycker svenskor är några av dem snyggaste, men att de är så "stora". Jag är såklart inte sen med att fråga hur han menade, som i feta? långa?
Han svarar

"Nej inte alls, massa tjejer är ju långa, och inte speciellt feta, utan bara stora. Storvuxna kvinnor... Jag menar killar tycker ju att det är mer feminint att vara petite..

In your face. Bra nu måste jag "bara gå ner 8 kg istället för 5" och så hade jag jäkla rödvin till maten med! Varför!!......

Seriöst, hur fixar man att leva ett normalt liv, plugga, ha en hjärna som fungerar på 500 kcal om dagen?
På lov kan jag äta mindre, men vardagar måste jag ha 800-1000............


Kommentarer
Postat av: ms L

älskar din blogg. du har rätt, jag önskar det fanns nått piller eller nått som får en att sluta känna hunger . för de e den känslan som får mig att kunna gama i mig massa mat ibland..

2009-08-15 @ 16:19:38
Postat av: DPYKM

Sånna kommentarer förstör så mycket! Och gör så ont...



Ang. hårfärg, kan du inte ta en nyans som är mörkblond-ljusbrunt? Eller vill du ha antingen eller?

2009-08-16 @ 12:00:22
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0