Skillnader.

Jag har fört ivriga diskussioner med mina manliga bekanta om blondiner VS brunetter. Alltså mer terroriserat dem om jag ska vara ärlig, de är nog ganska trötta på mig nu!

Hur som helst fick jag fram följande:

*En tjej med längre blondt hår förknippas med änglalik varelse.
*Blondt är feminint oskuldsfullt och rent.
* Blondiner syns lättare i massan Och de finns färre Ljusa tjejer på jorden,

*Brunetter är mer sensuella och graciösa.
* De ses som mer sofistikerade och starka i sin sexualitet.
*De har ofta starkare drag.


Hur svårt är inte detta egentligen!

Jag är jättetrött idag, bara sådär löjligt trött. Har precis ätit och skulle hemskt gärna lägga mig och sova.
Det har regnat idag men är trots det 28 grader, vilket gör luften tjock och klibbig....
Jag har tråkigt, räknar ner dagarna inför flytt hem och blir bara mer deprimerad. Jag vill till NY eller London. NU!
Är ni på? ;)



Dagens MATINTAG.

Frulle 08.00  keso med 1/2 banan och jordgubbar. 2 knäckisar med pålägg.
Lunch 12.00 sallad på: isbergssallad, gurka, tomat, kräft- och räkstjärtar. 1 liiten bit bröd.
Mellis 15.00 Persika, apelsinjuice 1 knäckemacka,
Middag 18.30  Sallad med chili con Carne.

ca 1000 kcal. Inte mer.







Kommentarer
Postat av: Micka

Vilken nyttig och fräsch matdag! :)



Vad har Mischa gjort med sig själv???

2009-08-18 @ 09:31:24
URL: http://beautyline.blogg.se/
Postat av: Malin

Skulle ge vad som helst för att åka dit!

Kämpa på!

2009-08-19 @ 21:39:53
URL: http://whoiwanttobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0