snark

Jag är irriterad.Väldigt irriterad. Kan inte skriva varför, blir för personligt. Hoppas att det går över.

Sen känner jag även att jag är trött - JÄMT. Känner ni också så?

Nu har jag extrajobbat lite, och börjat kl 09 på morgonen. Får gå upp 07.00. Lägger mig 23.00 men är HELT död.
Och ändå äter jag normalt.

Min morgonrutin:

07.00 uppstigning, tvättar ansiktet, smörjer in mig.
Äter frukost. Sminkar mig och borstar tänderna. Klär på mig. äter vitaminer och kosttillskott.
08.00 tar metron till jobbet.


Men jag är svintrött. som om jag sovit 3 h...

Vad ska jag göra? Jag är emot redbull effe OSV.



Hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Micka

I agree. Efedrin hjälper knappt mot trötthet, även om det ska vara ett "mirakelpiller". Du får hjärtklappning och tappar hunger en stund. Men du är ju lik förbannat lika trött! Tror enda hjälpen är rikligt med sömn, proppa vitaminer, äta rosenrot eller liknande naturpreparat. Jag försöker börja dagen med kosttillskott och vitaminer. Såsom omega3, c-vitamin, b-vitamin, rosenrot + ett annat som jag inte kommer ihåg vad det heter men som är bra mot stress :) Jag tycker det hjälper en hel del :)

2009-08-19 @ 13:01:23
URL: http://beautyline.blogg.se/
Postat av: Jackie

Testat rosenrot? :)

2009-08-19 @ 13:54:22
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0