Blä

Idag kände jag mig så äcklig. Varje skyltfönster/spegel som skymtade min siluett när jag gick förbi gav mig ångest.
När jag gick så brann det under fötterna, halvsprang nästan, ville bara springa ifrån allt äcklig fett. Fy.


Hoppade över lunchen. Var inte speciellt hungrig och kände mig som ett äckel. Tog ett äpple och en matsked keso senare.
Åt middag, räkor med wokade grönsaker. Så skönt att det blev över till imorgon, hatar att laga mat!

Älskar frukost mest! mums!
Vilket är ert favoritmål?

Dagens intag: 700 kcal (räknar högt)

Uttag: 100 situps. PW 1h 40 min.

Funderar på att ta en kvällspromenad men det är lite läskigt, känns farligt för en svensk tjej att gå omkring själv här.. Ska tänka på saken!


Bläbläblä. Vill bara att tiden ska gå så jag kan känna mig bättre och bekvämare. Känner mig så ful och äcklig. Vill inte se mig i spegeln...
tog ett mått idag, midjemåttet, 72!!!!!! ahh...

Okej, tålamod,tålamod tålamod!


Slänger in någon som inte behöver skämmas iaf.

God natt alla underbara!

















Kommentarer
Postat av: Jackie

Här är recpetet! http://www.metro.se/se/article/2008/10/01/19/4944-45/

Självklart gör man ju inte de där chipsen, haha!

Okej :) Tror att jag började på riktigt någongång i början av mars.. så det blir väl två månader nu. :)

2009-05-08 @ 07:13:27
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: SABINA ♥

hej :)

förlåt har inte hunnit svara än men nu svarar jag till dig :D



1.

Okej jo jag har tänkt på att kanske äta lite mer kalorier för jag ska ju ändå gå ner över 15 kg fast jag vet inte hur många kalorier jag ska äta, ska jag verkligen äta 1000? :O det låter extremt mycket, men jag ska försöka äta att ungefär 500 - 600 men jag får så dåligt samvete när jag äter, känner mig så himla fet & ful! men men :)

jag har ingen aning vem modellen på bild nr 1 är men hon är vacker som bara den , det vet jag :D jag är 165 cm :)



2.

åh jag älskar också gemma, hon är så himla vacker :)

hihi tack så mycket men du är ju också duktig! du går ju nästan i 2 timmar, det är inte dåligt (!) kämpa på! :D

jag tänkt ut att jag vill att delmål 1 ska bli den 18 maj, alltså om 7 dagar. men om de dröjer ett par dagar mer så gör de inget :) jag ska fortsätta kämpa iaf :D



vad brukar du äta för frukost? skulle verkligen vilja ha tips för just nu äter jag ingen frukost alls för jag vet inte rikigt vad man ska äta :/



kram ♥



2009-05-08 @ 07:42:44
URL: http://iloveskinny.blogg.se/
Postat av: Simone

frukost allt the way!!:)

2009-05-08 @ 14:31:19
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0