Little by Little.

Vaknade precis och har insett att jag missat min läkartid för idag. Stängde av väckarklockan i sömnen.
Men jag kan berätta att jag sov väldigt gott i alla fall!

Igår landade jag på ca 600 kcal, klart godkänt, idag blir det runt 500-550.

Igår bestod av:
2knäckebröd, 1 äpple och 1 dl yoghurt.

1 äpple till.

Sallad (isbergssallad, grön tomat, gurka, lite ärtor, ketchup) ca 150g grillat kycklingbröst

Uttag - 2h promenad 200 situps. 40 kissande hunden.(hatar namnet)


Provade mina middle weight jeans och de gick på (har stannat på höfterna)

De var alldeles för tighta - man kan inte ha på sig dem bekvämt. Men, de gick på! Och i nästa vecka ska de sitta bekvämt har jag bestämt. (För att sedan bli lösa) längtar! Känner äntligen lite resultat! Jag står inte still!!!!!

När jag vet att jag äntligen går ner, little by little, så kan inget stoppa mig!! Åhh, jag kommer att bli smalare igen!!!!!



Jag har världens underbaraste kompis, i en närliggande stad i grannlandet, som alltid är ute och festar. Hon och hennes crew. De har perfekta kroppar.
Och jag kan också upplysa er om. De äter inte.
Man dricker champagne, äter lite frukt, och lite kött (kalv, kyckling, skaldjur,fisk)
Learn loving it.






Kommentarer
Postat av: DPYKM

Jag gillar omelett men mitt problem är att jag aldrig klarar av att skilja äggvitan från gulan (för hårdhänt?) och vet inte ens hur man gör så omeletten blir så där perfekt. Min blir alltid typ bränd i botten, torr och söndrig. Haha!



Grattis till jeansframgången! Jag har än så länge inte märkt något alls på mina kläder :(

enda framsteget var att mina nyckelben är liiite tydligare nu än innan. Jag är i alla fall glad att du verkar må lite bättre nu. Själv går det mycket neråt just nu. Ska ju flytta ihop med pojkvännen om 10 dagar ungefär och han skulle komma hit på torsdag. Perfekt tänkte jag och planerade värsta fastan. Sen så igår började vi bråka och han bestämde sig för att komma på lördag istället. Mysig, jo visst. Men där gick den fastan åt skogen! :(

2009-05-28 @ 11:45:33
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste bara säga att jag älskar din blogg!

2009-05-28 @ 17:48:10
Postat av: Martina

Åh tack gumman! Nu måste jag gå ner på åtta veckor fyfan, kænns inte som att jag kommer att klara det før har en sån lång væg men jag får hoppas :/



ser att det går bra!! hoppas att jeansen sitter ænnu bættre næsta vecka då! :)



stay strong! puss! <3

2009-05-28 @ 18:39:49
URL: http://tobeskinnybitch.blogspot.com
Postat av: Miss X

Anonym:



Tack så hemskt mycket =)

2009-05-28 @ 20:52:29
URL: http://dontswallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0