Morning folks!

Nu har jag ätit frulle! Okej, jag erkänner, är fortfarande exhalterad som ett barn på julafton för bloggen och nyfunna vänner!

Och det är sant som så många av er har skrivit, man vill inte äta mer, för då måste man ju erkänna här!

Tänkte bara, det är så tråkigt att man inte kan skriva ut allt. Jag bor tex inte I Sverige, och har massa "kul" att skvallra om ibland eller bara berätta, men det går ju inte. Då kan folk lätt känna igen en.......Tråkigt!! Man vill ju dela med sig av mer!

Iaf. Frukost blev: 2 ganska stora matskedar minikeso, räknar 100g, till det fruktsallad  på1 skivat äpple och 2 apelsinklyftor.
Te med en skvätt mjölk till det!

ca: 175  kcal

Ps, alltså vem behöver godis när man kan värma äpple och kanel i micron?!! Åt det igår kväll! Så gott!


Ok, ha en bra dag! Hörs sen!

X

Kommentarer
Postat av: Furiniel

Åh, vad smart! Jag tänkte inte på att man kan använda det som nödfallpiller :)

kram

2009-05-06 @ 11:54:23
URL: http://furiniel.blogspot.com/
Postat av: Ne

Hej sötis!



Tack för din kommentar, det värmer <3 Nu när jag flyttat hemifrån är det mycket lättare, jag får en annan distans till mina föräldrar nu. Samtidigt läser jag på högskola med väldigt bra resultat och jag tror det har stärkt mig väldigt mycket :) Det blir liksom som något jag gör för mig själv som jag kan vara stolt över :)



Jag slutade i nionde klass, jag klarade helt enkelt inte av pressen som sattes på mig, det var inte kul längre. Och pappa, ja, han var så jävla förbannad. De sista månaderna tvingade han mig till träningen, försökte muta mig med presenter, var på tränarna att du skulle få mig på andra tanker - helt sjukt när jag tänker efter! Efter det var vår relation inte så bra, men nu är allt glömt och han arbetar som tränare (så nu tar han väl ut sina drömmar genom någon annan).



Håller absolut med dig om att gå till idrottspsykolog, iofs tror jag alla människor skulle må bra av att gå till en psykolog och prata lite då och då. Många mår så mycket sämre än man tror.



Jag brukar också äta äppel med kanel, fast jag gör dem varma i ugnen. Underbart gott och nyttigt! Kanel är ju jättebra för förbränningen :D



Jag vet, jag skulle vilja berätta så mycket mer och lägga ut fler bilder, men är så rädd att någon ska känna igen mig. Fy fan vad pinsamt det skulle bli, vill inte ens tänka på det, hahaa!



Hoppas du har en bra dag sötis <3 <3 <3 <3

2009-05-06 @ 16:39:01
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
Postat av: Nicole

heheh va skönt att inte bo i sverige hur känns det ? vill själv flytta lite tvärs över atlanten.



2009-05-06 @ 18:21:45
URL: http://iibones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0