Morning Glory.

Igår var en jobbig dag! Men varje dag avklarad är ett steg i rätt riktining! Fick som hastigast en liten våg av hetsa-craving igår kväll. Det är som ett rus som går genom hela kroppen och förösker paralysera hjärnan, helt sjukt när jag tänker på det känslan.
Men jag är stark. Så stark. Det finns inget, inget i hela världen som står emellan mig och att få en sommar utan ångest för hur jag ser ut. Inget!

Alla kakor och liknande kommer ligga i hyllorna vecka efter vecka, månad efter månad, år efter år.
Det finns ingen vettig anledning i hela världen för varför jag skulle "unna" mig något av det där. Vår kropp behöver inte sånt. Det är äckligt och ett påhitt. Vi mår bättre av att äta naturlig kost. Frukt i alla former och utseenden.

Jag vet att dt äckliga fettet inte kommer fösvinna över en natt, inte ens två, eller tre. Men jag ska bita mig fast. Jag ska vänta ut det. För varje dag utan snedsteg kommer det till slut tvingas att ge med sig och rinna av mina äckliga lår och höfter.
Och även om dagarna känns långa, så får de göra det, jag väntar...

Frukost blev 200 kcal idag. Ska springa hela dagen i ärenden. Dagen ska landa på 700, gärna mindre. längtar till den här veckan är över så jag kan sänka mitt kaloriintag. Men för att jag har så mycket att gå ner måste jag börja högt och dra av sen. För att lura min äckliga elefantkropp.

Ok! Ni är så bra alla! Vi gör det här tillsammans!

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: DPYKM

Tack för din kommentar, blev verkligen jätte jätte glad!

Jag har ingen kontakt med min f.d. bästa kompis längre. Däremot så är jag fortfarande tillsammans med min pojkvän. Har väl kommit över händelsen på sätt och vis men som du själv sa, det sätter djupa spår. Det hjälper inte att jag själv jämför mig med henne (hon är ana jag är bed, det säger väl en del), speciellt så här innan studenten när man vill vara på topp...



Vad är det som bestämmer vad ditt dags intag ska hamna på?

Förstår inte hur du klarar av att hålla dig borta från kakor and shit heh...

2009-05-08 @ 13:22:05
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Ne

Hej gumman!



Guuuud så peppande inlägg <3 Det är verkligen såååå sant! :D :D :D :D Vi ska verkligen klara det här, ska ska ska! För vi är så mycket mer målmedvetna och starka än alla andra människor <3 :) Vi fixar det här :D



Jag vill ju nå vikten så snabbt som möjligt (a) men 55 kilo vill jag väga den 22/5, då är det riktigt riktigt stor fest och jag vill vara mitt snyggaste jag. Men 53 är det jag vill i slutändan, men det får helt enkelt komma när det kommer, vill inte pressa min kropp för mycket.



Njää, det har jag inte. Jag är egentligen inte så intresserad av måltidsersättare, olika dieter och sånt, jag slutar typ äta istället när jag ska gå ner i vikt ;) Men tror det funkar för många :) http://thinkthin.blogg.se, kan du fråga - hon har koll på sånt :)



Ta hand om dig gumman, hoppas resten av dagen blir riktigt riktigt bra :)



Puss!

2009-05-08 @ 14:52:57
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
Postat av: C

Sv: inga problem, haha, men jag bor inte i sthlm, är född där & familjen har lägenhet där :) vid kungsholmen. nu bor jag i falun.

2009-05-08 @ 15:40:28
URL: http://piecesofwhat.webblogg.se/
Postat av: M,

Du är så stark! Man blir så peppad av dina inlägg :)

2009-05-08 @ 16:01:16
URL: http://tobeskinnybitch.blogspot.com/
Postat av: Think Thin

Ja den är jättegod! :)



Hmm, nutrilett har jag testat 1 gång och det var skitskabbig :( Fyfan säger jag! Men däremot är jag en flitig användare av naturdiet :) och det är riktigt bra grejer må jag säga! :) Jordgubbsshaken är supergod och alla deras barar är helt okej :) Se dem kan jag rekommendera ;)



Klart man går upp lite när man börjar äta riktigt mat, men man går iallafall inte upp allt om man inte frossar i sig och sköter sig med maten :)



Börjar med mina shakar igen på lördag :)

2009-05-08 @ 18:16:18
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0