One day closer to my goal.

Frukost och lunch landar på 380 kcal. Räknar som vanligt högt.

Ett ägg. Några jordgubbar. 1 knäckemacka med ost. 1 päron.
Inte allt på samma gång då! =)
Senare ska jag nog äta soppa och mer päron. Päron är nyttigare än äpple, ur kalorisynpunkt.

Ska strax iväg på ärenden, och ikväll måste jag plugga till min redovisning i internationell marknadsföring. Fy vad den här minikursen är tråkig!

Förr såg jag en dag som, ännu en dag av ingen mat, idag ser jag det som en dag närmare mitt mål.
På söndag är det fettomått tagning och några foton. Sen ännu en mått-tagning 10 dagar efter det. osv.

Jag måste säga att jag hatar! HATAR hur vissa människor är mot mig!
När jag är tjock säger de inte ett ord, utan matar mig hela tiden! Men så fort jag har gått ner lite så blir det ett väldigt tjat om detta! Det är så fel och orättvist. Jag pratar inte om familj, utan om vänner!
Alla dessa vänner är pinnsmala med.




Does it ring a bell?


Nu behöver jag er hjälp! Jag är så trött på min ipod! Har inga bra PW-låtar. Ge mig tips?
Det ska inte vara "bra" musik, utan musik som får en att gå snabbt som fan! hihi

kram alla sötisar!=)






Kommentarer
Postat av: DPYKM

Åh jag stör mig på folk som ska kommentera hela tiden. Antingen så kommenterar dem nått om att man är tjock eller att man måste äta mer så göder dem en. Har två killkompisar som hela tiden retas och säger att jag ska äta mer, är för smal osv osv. Saken är bara den att dem själva har bmi 17-18 :C



Har inte du några "snällregler"? Bara negativa tankar förvärrar ångesten. Fast blir kanske lite svårt när bara tanken på mat kan skapa ångest...?



Vilken varmakoppen soppa dricker du oftast? Älskar varma koppen haha

2009-05-15 @ 14:54:36
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Nicole

Håller ,med dig helt och hållet när det kommer till dessa så kallade "vänner" vet du vad det kallas gumman avundsjuka vissa människor tål inte helt enkelt att man lyckas, och lyckas bättre än dom på alla mjöliga sätt.



Bra tips om päron visste inte ska sluta med äpple nu haha.,

Men du vet när man har människor runt omkring som får en att må dåligt och man är medveten om det, jag hade såna runtomkring mig tills jag en dag tänkte livet är kort? inte tänker jag må dåligt för att behaga dom jag hade "vän" som tryckte ner mig och slängde kommentarer i sig , djupt innerst inne var hon bara avundsjuk,



Det verkar gå så jävla bra för dig, ignonera dessa vänner håll dom på avstånd vissa lixom att "du inte vill men ändå vill," .



långt wow =) lycka till på redovisningen det lät så kul kram.

2009-05-15 @ 19:37:49
URL: http://iibones.blogg.se/
Postat av: skinny love

guud, vilka snygga bilder! vem är modellen? stay strong!

2009-05-16 @ 15:49:19
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: skinny love

testa ladda ner bodypump, och workout cd's. Det finns sjukt mycket bra musik på såna skivor:)

2009-05-17 @ 11:06:46
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0