The perfect girls.

Det finns tjejer och så finns det tjejer. Jag blir så trött på mig själv att jag ständigt suktar efter de där smala benen, men ändå har så långt kvar till mitt mål. Idag hade viavslutningmiddag för vårt ekonomigrupparbete här på unversitetet. Det blev en japansk restaurang här mitt i stan. Jag tog några gröna wokade grönsaker ( i olja såklart blä) och revben. Det var inte så mycket tack o lov. Men ändå. kalorier jag absolut inte behövde. Och ett glas vin.

Vilka jäkla kaloribomber! Tack och lov blir det inget socialt förrän om två veckor. Så jag kan hålla på min diet. Fick sån jäkla ångest efter maten. Sådär att jag tänkte gå och spy. Men det är en snygg kille i min grupp, så komma tillbaka rödögd skulle inte göra ett bra intryck!

Idag är det 16 dagar kvar tills jag ska ut på skolavslutningsfest. Jag hoppas verkligen att jag vid det laget känner mig smalare! Det måste jag!
Sen är det 24 dagar kvar till vi ska åka till havet och bada ett gäng tjejer. Hade varit trevligt att vara smalare då!
ca 25 dagar till delmål 1, dvs, 67kg. Vilket blir ca -5kg.

Jag måste klara det!

Vissa dagar känner jag mig bara så trött, att kroppen gör ont. Äter ca 650-750 kcal. Rör på mig 1,5 rask promenad/ dag.

Vad gör ni när ni är så trötta att kroppen värker??





Lägger in några foton på hur tjejerna i den här staden ser ut.











Kommentarer
Postat av: Jackie

Jag går och lägger mig, efter att ha tagit paracetamol i kombimnation med ibuprofen :) (vet ju inte hur utbildad du är i medicin, så jag översätter till alvedon+ipren också, haha)

2009-05-13 @ 23:44:09
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: sabina

hur går de för dig? du är såå duktig som kämpar, kom igen kämpa på vi ska bli smala till sommaren :D <3

2009-05-14 @ 10:02:51
URL: http://iloveskinny.blogg.se/
Postat av: Martina,

Jo, ca 400kcal om dagen eller så. Men syns dock inte på vågen :( jag står bara still, känns bara som man vill börja hetsa då för inget händer. hatardet. Funderar på att fasta. Hur går det för dig? ser att du kämpar och vet du kan klara det! krams!

2009-05-14 @ 11:15:50
URL: http://tobeskinnybitch.blogspot.com/
Postat av: Alexis

svar: köttbullar är så gott och är inte så mkt kcal i, jag tog 5 köttbullar och det är bara 20 kcal i varje!

2009-05-15 @ 08:41:37
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0