Fuck this.

Jag känner mig så jäkla arg och frustrerad.
Åkte och solade idag... Skulle gå in på toaletten, och där hade de en lång spegel. Helkropps.
När jag såg min spegelbild jämfört med de andra tjejerna som stod i kön mådde jag så jävla illa.

Vilken äcklig jävla flodhäst jag är. Dubbelt så fet. Stor och bastant. Jag vågade inte ens kolla mig i spegeln.

Visst, jag vet att jag är större för att jag överätit ibland. Eller ja, strl/38/40. Äckligt.
Men vissa bara föds med "det". De äter vad de vill och reflekterar inte över det mer.
Medan vi andra behöver hålla en järndisciplin och ha stenhård kontroll över träning, mat.

But who said life was fair?

Idag har jag ätit: 

1 färskpressad juice
7 bitar liten sushi
2 rågbröd med ost
1 äpple

Imorgon ska det bli ännu mindre. Och varje gång jag är hungrig ska jag tänkta på min spegelbild.


These bodies do not come for free.


Kommentarer
Postat av: skinnylove

bild #2, helt underbar kropp verkligen!

2010-07-19 @ 19:29:18
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet, det är så jävla orättvist. även om det är tråkigt när man hamnar i sådana situationer så får man försöka vända det till det positiva. nästa gång man tränar så tar man i lite extra, eller nästa gång man äter får man äta lite mindre. det är bara att köra på att kämpa! (:

2010-07-20 @ 10:00:15
URL: http://perfectionobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0