I just miss you...

Har inte kollat den här bloggen på evigheter. Mitt hemliga liv har varit glömt ett tag.
Och även om jag vet att jag aldrig kommer komma tillbaka till ett ätstörningshelvete är fortfarande kropp, form, storlek väldigt viktigt för mig!

Den här bloggen moiverade mig, och ni tröstade mig när det var som tuffast. För att efter mycket tänkande har jag kommit fram till att mina ätstörningar berodde på min benägenhet att överäta. Har jag inte börjat gå upp från början, eller varit glupsk i skräp och godis, eller allmänt bara duktig på att äta för mycket hade jag ju aldrig blivivt mån eller medveten om min vikt. Den hade helt enkelt alltid varit stabil och perfekt.

Men som sagt, jag saknar er! HUr går det för er? framsteg?

Vad har ni för knep att hålla er pigga om ni måste jobba/plugga även om man känner att kroppen känns ganska trött pga av lägre kaloriintag?

Jag tänkte köra nutrilett i 2 veckor, bara för att riktigt boosta sommarformen! :)


Kommentarer
Postat av: Alice

fan vad jag har saknat den här bloggen! kul att du är tillbaka :)

2010-07-18 @ 14:02:39
URL: http://liddell.blogg.se/
Postat av: Anonym

nutrilett är gryyymt! (:

2010-07-18 @ 20:15:28
URL: http://perfectionobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0