matmatmat

Så idag har jag varit ute och gått i drygt 2 timmar. Ska göra 200 situps samt 20 min crosstraining med.

Har ätit:

2dl sockerfri kräm med frysta bär samt en skvätt lättmjölk
2 finncrisp med philadelphia och mortadella
1 tomat
Sallad  på 2 dl kycklingfärs, tomat, gurka, rödlök, lite majs, isberssallad, bönsalsa samt 1 msk lätt kesella.
1 knäckebröd med kaviar och lätta.


Helt OK, ville gentligen äta mindre, men meningen är inte att svälta som sagt!
Ska snart träna det sista, ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Hur är det med dig egentligen? :/

Varför måste du flytta tillbaka till Sverige om du egentligen inte vill?

2009-08-06 @ 22:19:12
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Ok, vad jobbigt!!

Kan du inte fortsätta leva där du bor nu, bara komma hem för tentan? Eller finns det andra hinder?



Det blev ingen film. Var för dålig kvalitet på skivan :P



Jag är inte ens sund och hälsosam T.T Bara hetsätare...

2009-08-06 @ 23:13:25
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Micka

Vilken bra dag mat & träningsmässigt tycker jag! :)



Ok, har du jobbat utomlands då eller?



Nej, jag bor inte i Gbg egentligen. Men vill vara så anonym som möjligt. Dels pga att verkligen INGEN vet om min "matproblem", fin fasad utåt så att säga. Plus att mitt jobb är sådant att jag i princip bara vistas i "sociala sammanhang", representation, väldigt mkt kundkontakt osv, så det vore katastrof om någon hittade bloggen och visste att det var jag som skrev. Trist, men det är skönt att ha ett forum att skriva av sig lite i... :)

2009-08-07 @ 09:39:32
URL: http://beautyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0