Sad sad sad............

Då var sommaren nästan slut, ja nästan, känns helt overkligt! Mina planer blev verkligen inte som jag tänkt mig heller...På ett dåligt sätt! Inte rent viktmässigt utan mer allt det andra, viktmässigt är jag ganska/ok nöjd.
Igår var jag på en 5 rättersbjudning! Så ni kan gissa att det blev för mycket mat, men det är okej, jag tar igen det snart ändå! No stress!

En sak jag verkligen ångrar, är att jag aldrig nådde den där perfekta formen jag jagar, men samtididgt har jag insett att det får bli ett mer långtidsprojekt, jag orkar inte misshandla min kropp så mycket längre!
Så nu tänker jag äta jättehälsosamt och röra på mig, allt med måtta!

Jag grämer mig även otroligt mycket över den mannen fortfarande, jag önskar att jag kunde dra hela storyn för att få era analyser av läget, men det går ju inte med den här bloggen.......

Jag har aldrig varit desperat, jag har alltid minst 5 killar stand by som med en gång skulle gå på dejt med mig - om jag ville. Inte fula, utan snygga killar "bankers". Men utan det där lilla extra, utan ja det som får mina fjärilar att kittla i magen!

Jag tror även att jag är några år äldre än er andra, och det känns som att det inte hade varit fel att möta en kille nu....
Som han, Han jag var på dejt med!
 I september kommer jag hem till Sverige i några månader, för att göra en omtenta som jag har haft kvar för länge... Och ja, vad betyder det? Jo att jag kommer att ruttna bort av förtvivlan, jag vet inte en enda svensk kille jag skulle kunna vara intresserad av.

Så nu ska jag planera resa till storstäder i höst!


Här kommer lite "thinspo" eller ja inpiration att skära ner på bröd, potatis, socker, pasta, ja ni vet,..

Min kompis crew i St Tropez


Känner inte att jag hade platsat i det här sällskapet...



Kommentarer
Postat av: Alina

Jag tog studenten i våras, så det är ingen brådska nånstans. Inte ännu iaf, jag tänker inte börja plugga förrän nästa höst.



Ok, tack för tipset. Jag ska kila in till en affär imorgon å plocka åt mig choklad å granatäpple. :)

2009-08-02 @ 19:10:21
URL: http://ametrine.blogg.se/
Postat av: cro

jag har precis samma...

2009-08-04 @ 14:16:20
URL: http://vissadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0