Hej....

Fy vad dålig jag känner mig!...

Men ni vet, ibland har man bara en sån där tid, att man bara går under jorden, man sitter med datorn i knät, men energin är väck. Inte kanske rent fysiskt, eller jo det också!
Man vaknar på morgonen och vill bara dra täcket över huvudet!

Sen har jag haft bra dagar med, fler än dåliga, men på något sätt har jag inte orkat skriva och uppdatera, ni vet när man inte vet vilken ände man ska börja på...


Jag har börjat äta lite mer, mest försöker jag sluta tänka på mat! Ni vet inte räkna kalorier, eller förbjuda saker..
Jag äter såklart fortfarande inte skit, som vitt socker fastfood kakor - ja ni vet...
Men inte med anledningen att bli smal, utan att det är ohälsosamt! Dåligt för kroppen!!
På något sätt är det lättare så, att tänka att jag inte ska förgifta min kropp, fokus släpper från "du får inte" och jag tänker mindre på mat!

Jag äter runt 500-1000 kcal om dagen, och bestraffar mig inte. Jag orkar helt enkelt inte!

Hur mår ni? Jag vill att ni ska må bra! Och vill säga att jag läser era bloggar!!

Jag har gått ner, jag är absolut inte smal - då jag innan jag ändrade mina matvanor hetsåt mig fet!
Men nu äntligen mår jag bättre av mig själv, och kan ha mina medelviktsjeans! Äntligen!!

Nu väntar mina högre-lågviktsjeans!

Jag har även druckit naturdiet shakes, i smaken choklad! Blandar med drygt 3 dl vatten! Vad det mättar ändå!!
Och gott är det!

Nästa måndag ska jag på dejt. Han är snygg, charmig, känd, ja känd i det här landet, avverkar ena modellen efter den andra här. Kör en beige Bentley coupé.

Alla varningsklockor ringer att jag ska undvika denna sortens män på tusen mils avstånd...
Men samtidigt ekar en röst i mitt huvud som säger att man ska leva i nuet och ta vara på allt roligt som dyker upp.
Vad tycker ni?

Jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig..... Trots att detta är en modestad hittar jag inget i stadens alla reakorgar, och flagship stores är inte min budget kan jag lova.....
Jag vet iaf att jag vill se stilren och elegant ut, ganska enkel, men med rätt accessoarer! Håret ska falla långt i vågor!

Men jag erkänner, jag är livrädd. Jag tänker en sak, och det är; Varför vill han träffa mig? Jag är varken en 34a i storlek eller permament boende här....

Och jo, en sak till, tänk om han blir besviken när han ser mig?

Fast med höga klackar?

Kommentarer
Postat av: Mischa

Lev i nuet!!! Det är något av det bästa man kan göra. Självklart ska du träffa honom! Och så vill vi läsare veta allt så du måste skriva sen!



Kram<3

2009-07-21 @ 20:43:11
URL: http://endeavourforperfection.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker du ska go for it, det värsta som kan hända är att det inte blir någonting av det lixom. :)

2009-07-21 @ 22:32:07
URL: http://moretocome.blogg.se/
Postat av: Sophie

Svar: tack för tipset om soppan. Jag älskar soppor, ska bli gott med en ny smak :D!



Och på tal om din dejt, DU HAR EN DEEJT! Du ska se det endast som positivt, han vill träffa dig pga vem du är och din personlighet. Inte pga dina kläder eller din storlek. Du kommer helt klart vira honom runt ditt lillfinger med din charm ! :) Good Luck säger jag!



Stay strong <3!

2009-07-21 @ 23:03:42
URL: http://littleblackdresss.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo jag vet, därför är jag lite försiktig med det. Har ju kört på effedrin, men jag tål inte det så bra är lite känslig mot sånt. Därför tänkte jag att om man kan ge barn aderall borde ju jag tåla det. Men jag ska försöka få tag på en vän till mig som brukar kunna fixa fram det mesta. Eller i alla fall rådfråga honom, så kan jag upplysa om vad han säger om det :)

2009-07-22 @ 00:44:40
URL: http://moretocome.blogg.se/
Postat av: cupcake

sv: ja jo det ar svartt det dar med att rakna kcaler och inte. men annars blir det latt att man tar en ruta choklad for att den lilla kcal mangden eller vad man sager far platts i sin kcalplan for dagen vilket suger! jag tror forrestn att d e 1300 som raknas till diet for en kvinna! kram

2009-07-22 @ 04:47:34
URL: http://kcalkcal.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Åh vad glad jag blir för ditt inlägg! Att du mår bättre, tänker mer hälsosamt och inte straffar dig själv (uh önskar jag kunde göra det samma). Och du har en date :O



Jag tycker du ska tuta och köra, du sa själv att han avverkar modeller en efter en och du inte passar in i hans "gillar kategori". Men det är kanske just därför han gillar dig? Att du är lite annorlunda? :)



ang. start och andra crunchies, att det är värre än choklad. Har du inte sett flingor som lanserats nu på sistonde (ni kanske har ett helt annat utbud i för sig...) med typ special-K, jordgubbar och chokladbitar?? :S



Kram!

2009-07-22 @ 10:38:16
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Zombie Grrrl

Låter skönt att slippa räkna kalorier!

2009-07-22 @ 11:58:36
URL: http://ner-till-45kg.bloggagratis.se
Postat av: jackie

sv: nej det har jag faktiskt inte :o brukar äta yoghurt när jag är sugen på nåt sött... men ska fanimej prova, låter najs!



mår helt ok idag faktiskt, förutom att jag ska åka utomlands och har lite ångest för det med bikinibad osv... hur mår du?

<3

2009-07-22 @ 14:24:01
URL: http://jackiesstrength.bloggagratis.se
Postat av: Jackie

Ja, det är konstigt. De själva dricker hur mycket alkohol som helst :S



Men men, om de är villiga att slänga bort våran vänskap för något så litet, är vi väl inte så bra kompisar som jag trodde. :)



Blev förresten jätteglad över att få en kommentar av dig! Hoppas att du fortsätter blogga nu, älskar att läsa det du skriver. Du får allting att låta så vackert och peppande.



Jag tycker du ska träffa den där mannen, du måste ju faktiskt inte gifta dig och skaffa barn med honom bara för att ni går på en dejt!



Massor av kramar

2009-07-22 @ 22:09:33
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0