Jaha.

Hade en hemsk natt. Massa trubbel som slutade i att min killkompis bil blev kofiskerad av polisen!!!! Han blev nästan satt i fyllecell för rattfylleri, men som tur var hade hans pappa kontakter och pratade med polisen......

Hursomhaver.

 Vi var ute i sommarnatten och hamnade på en av de absolut hetaste klubbarna just nu.
Såklart var det mer tjejer än killar där... Och samtliga av dessa modeller..
Det är lustigt, för många - för att inte säga de flesta har verkligen inte snygga ansikten... Men däremot pinnsmala kroppar, långa ben och snygga kläder...
Jag och min kompis kände oss lätt av de tjockaste på stället, killarna kollade ändå, men hur man känner sig spelar så otroligt stor roll! Dessutom trivdes jag inte i min nya byxor, måste göra något åt dem!

Jag pratade med flera av mina killkompisar häromdagen med frågan:

-Vad skulle ni välja; en tjej med den perfekta kroppen och ett normaltsött ansikte eller en tjej med ett väldigt vackert ansikte men en normalstor kropp, alltså storlek 36/38?

Till min stora förvåning svarade samtliga det senare alternativet...

En annan intressant sak jag tänk på att de flesta/många av tjejerna med perfekta kroppar saknar motsvarande skönhet.
Och att mång av tjejerna me erkligt vackra drag har sisådär storlek 36-38...

Men ok... SJÄLVKLART är det bättre att satsa på något mer likt VS angels, som i 10a för ansikte OCH kropp.

Min eventuellt blivande dejt har ännu inte hört av sig.......................Jag är nervös.


Tänk om han inte hör av sig alls?

OCH... Jag orkar inte med mig själv att jag är så jäkla nojjig.!!!!!














Kommentarer
Postat av: Mischa

Sv: Haha jaa men exakt så är jag också! Jag tror faktiskt att det betyder otur att prata om något man vill ska hända! Och sen som du skrev, så får man förklara för alla vad som hände, det känns alltid så pinsamt tycker jag.



Att han inte har hört av sig ännu kanske bara är för att han försöker spela svår eller nåt. Jag håller tummarna för dig! Och skulle det vara så att han inte hör av sig så är jag helt säker på att du snart hittar något/någon ännu mer intressant, så ut och ragga bara ;)



Kram



2009-07-26 @ 22:29:01
URL: http://endeavourforperfection.blogg.se/
Postat av: Zombie Grrrl

Många modeller har rätt fula ansikten, eller kanske inte fula - men iaf långt ifrån söta. Undra om jag kommer uppfattas som söt när jag gått ner mer i vikt(?) Jag hoppas det. Jag vill inte bli en av dem även om jag vill bli smal.

2009-07-27 @ 01:03:26
URL: http://ner-till-45kg.bloggagratis.se
Postat av: Yumi

hej, om du följde min blogg innan så ville jag bara meddela att jag har en ny!

2009-07-27 @ 15:35:50
URL: http://inspirasian.blogg.se/
Postat av: cupcake

Pga av radering från blogg.se angående proana inehåll så har jag nu en ny blogg! www.cupcakeskcal.blogspot.com är den nya adressen. läs mer info där! puss skickar detta till de som kommenterat min blogg tidigare/som jag följer! puss igen <3 ! och stay strong

2009-07-27 @ 17:29:59
URL: http://www.cupcakeskcal.blogspot.com
Postat av: Micka

Vill bara säga att jag gillar din blogg skarpt och hoppas att du uppdaterar mera och oftare!! :D

2009-07-28 @ 11:16:39
URL: http://beautyline.blogg.se/
Postat av: Hannnoll :)

Vilken fin klänning!

2009-08-01 @ 12:28:22
URL: http://hanols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0