Mot bättre tider?

Jag mår ganska bra idag igen. Får lite ångest bara av att vara väldigt stillasittande inomhus, är väldigt varmt ute på dagen.
Var ute och gick en sväng 40 min. Ska gå lika mycket till ikväll, och göra situps och rumövningar. =)
Stretcha med, känner mig stel!

Idag har jag ätit:

En portion gröt med sockerfri sylt. kanske 200 kcal?

1 tomat och 100g kalkonskinka.

1/2 stort äpple.

Sallad: Isbergssallad, gurka, grön tomat, 2 msk ärtor/majs blandning. Jumboräkor. ketchup-20kcal

ca 700 kcal. Alldeles för mycket. Imorgon ska det bli 500-600.
 
Nu sitter jag och mår illa. Egentligen vill jag spy. Men jag har ju verkligen inte hetsat, och spy är så dåligt.
Men jag hatar mättnadskänsla. Det där lilla tryckande. Det är så äckligt. Ger mig ångest.
Först tänkte jag hoppa över middagen, men åt ändå, nu ångrar jag mig lite....
Bara att det känns mycket bättre att äta 4 ggr om dagen... Oavsett vad man äter!
Jag längtar tills det blir svalare så jag får gå ut och gå!

Idag handlade jag mat, och köpte Sirap, sån man måste ha om man ska köra Master Cleanse detox fasta.
Ska  blir skönt att få ut giftet ur kroppen. Jag börjar med 7 dagar, start 3 Juni!


Thinspo:








Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag funderar också på detox.. vad är det för detox du ska köra?:) har du nå bra detox tips?



kram<3

2009-05-25 @ 22:18:55
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/
Postat av: Blair

Haha ja visst var listan skoj? :D

Usch, marknadsföringstenta lät inge vidare.. har själv tenta nästa vecka, men det känns inte så kul o plugga när värmen äntligen kommer till sthlm!

hur har dagen varit?

XX!

2009-05-25 @ 23:26:54
URL: http://iamblairwaldorf.blogg.se/
Postat av: Milo

Tack..jag tror att det beror på att man hamnar i någon sorts chock när man spyr, där kroppen inte får tillräckligt med syre pga av blodcirkulationen är försämrad. Hjärtat försöker först kompensera förlusten av blod genom att pumpa runt den minskade mängden blod snabbare. Pulsen blir snabb.



Blodet fördelas också om i kroppen så att de delar som är mest beroende av syre- och näringstillförsel får mer blod, till exempel hjärnan, hjärtat och andra livsviktiga organ. Hud och muskulatur får i stället mindre av blodet och händer och fötter blir därför kalla.Så småningom sjunker blodtrycket. Om kroppens försök att kompensera blödningen inte räcker drabbas man av chock och blir medvetslös eller nära....kram darling



2009-05-26 @ 09:15:45
URL: http://houseofmilo.blogg.se/
Postat av: Jackie

åh, vill också köra master cleanse, den verkar fungera skitbra! :)

2009-05-26 @ 14:03:11
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: josephine

=( aaa synd att man har så fucked-up ämnesomsättning pga ätstörningarna...annars kanske rikshospilalets diet hade varit det ultimata!

jag har också hetsätit mig upp denna vikt jag bär på idag. eller svält i kombination m. överätning = allt fastnar.

nu fastar jag och det går bra. är inne på dag tre och det känns jättebra faktiskt :)

kram!

2009-05-26 @ 15:27:19
URL: http://iamconfused.blogg.se/
Postat av: skinny love

Duktig du är:) låter som det gått bra för dig! stay strong:) xoxo

2009-05-27 @ 21:42:32
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0