So who wins?

Vaknade med trötthet i kroppen, känner mig tung och tjock i huvudet. Var dum nog och provade medeviktsjeansen efter gårdagens fetmiddag. Såklart ingen positiv överraskning. Ska mäta och prova dem på Söndag, och då lovar jag att också lägga upp de där äckliga fetiskorten!

Hittils idag har jag ätit följande:

Rågbrödsmacka med ost och tomat. 4 klyftor grape. the med sojamjölk i.

Nu: Mellanmål, 1/2 äpple med kanel, thé med sojamjölk.

So far 250 kcal ungefär. Räknar högt. Bättre högt än lågt!

Ska gå ca 1,5 timma idag med.

Just nu känns det bara som att det går sakta. Så att det där äckliga fettet håller sig fast på mina lår av all sin kraft.
Men envishet och tålamod. Mat vinner inte över mig.
Jag äter det jag "måste" för att plugga och se bra ut i ansiktet. Vill säga utan påsar öch mörka ringar under ögonen samt risigt hår.
Men inte mer än så. Inte ett gram mer nu. De som klagar och tycker synd om sig själv blir inte smala! De sitter hemma och är feta och avundas alla smala lätta vackra tjejer som njuter av livet.

För mig ligger njutningen i att jag ska ha en viss storlek i jeans tyvärr. Så nu slutar jag klaga. Inget mer tycka synd om.

Mer bilder på tjejer i den här staden. Och det är sant. Models don't eat. No matter what it looks like.





Kommentarer
Postat av: Jackie

jag tycker du är jätteduktig, och nästa gång du provar dem blir det säkert en positiv överraskning! :)

2009-05-14 @ 12:52:43
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: Martina,

Tack! du förstår inte hur mkt det hjälper när du skriver så!

Tillsammans ska vi klara det, vi ska kunna gå på stranden i bikini och folk ska vända sig om. Dem ska avundas. Ja fest är inget man vill direkt, speciellt inte på sommaren när alla går i så lite kläder, men bara vi kämpar så ska vi få kunna göra detsamma. keep up.

Du verkar så stark, och jag tror verkligen du är det! Snart kommer dom jeansen sitta perfekt!



Kram!

2009-05-14 @ 15:21:53
URL: http://tobeskinnybitch.blogspot.com/
Postat av: F

NY BLOGG, BLEV BUSTED!!!

FÖRRA : SAVEMYSECRET.

NYA : KEEP MY SECRETT.



KISSES<3



kämpa på sötnos!!

2009-05-14 @ 19:15:43
URL: http://keepmysecrett.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är lite fel ute tjejen.. Vist man kan svälta sej till en lägre vikt, man då ställer kroppen oxå in sej på svält. Det gör att den håller fast i fettet på din kropp och vägrar släppa det i från sej. Det gör att det blir svårare för dej att gå ner i vikt, även om du äter lite. Du måste äta, men nyttigt. Min kropp håller i allt fett vilket ger mej ett rent helvete. Men det är bara att kämpa. En dag släpper spärren och du rasar i vikt. Men gör dej inte en björntjänst i att svälta dej gumman! Ät ordentligt! Låt dej bli mätt!

2009-05-14 @ 21:35:08
Postat av: F

SV: jag råkade kommentera min kompis blogg med min "hemliga blogg" ist för min vanliga, haha hur klantig får man vara?!



JA. jag ska klara det.. VI SKA KLARA DET.

Stay strong<333

2009-05-14 @ 22:40:42
URL: http://keepmysecrett.blogg.se/
Postat av: Miss x

Elin:



Tack för dina råd! Uppskattar dem jättemycket. Du har rätt, men fel.



Jag svälter inte, jag äter en diet på ca 650-750 kcal om dagen. Visst det är väldigt lite, men jag behöver en "snabb" viktnedgång. För att hålla den här snabba viktnedgången kan jag äta runt 1300 kcal /dag. Om jag rör på mig som promenad i någon timme.



I början kan det kännas som att man står och stampar på samma ställe, men är man tillräckligt envis och ger inte med sig så blir det som du säger att spärren rasar igenom och vikten rinner av en.

Kroppen försöker lagra fettet så länge det går, men tillslut så klarar den itne att hålla i det.



Men allt detta såklart om man rör på sig och håller igång ämnesomsättningen! =)



Har du någon blogg förresten?



Tack för din kommentar! kram!

2009-05-14 @ 22:56:07
URL: http://dontswallow.blogg.se/
Postat av: Elin

Se upp så det inte går för långt bara..

Mja blogg och blogg.. lite sporadiskt kanske;)

2009-05-16 @ 14:03:53
URL: http://algin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0