Svart dag.

Jag är trött. Jag är yr. Jag är fet. Mina lår skaver mot varandra. Jag är irriterad. Jag är varm (28 grader)
Jag är deprimerad.
Jag känner mig äcklig. Jag hatar mig själv, litegrann.

Men vet ni vad? Inte fan ger jag upp för det. Det finns en väg. en endaste väg och den går fram till mitt mål. Så enkelt är det.
Jag störs enormt av folk som klagar men inte gör något åt det. Jag är stark och biter ihop. För ingen smärta i världen kan göra mer ont än den att känna sig fetast på stranden och att folk kollar på en.

Vet ni vad jag menar?

Idag har jag ätit:

1/2 äpple. 20g havregryn. 3 jordgubbar.
sallad: isbergssallad, 1 matsked qinoa, 4 jumboräkor, gröna tomater, gurka, spenat, citronsaft, 10g rödlök,2 färska champinjoner.

Middag senare blir buljongsoppa.

400 kcal idag!


UTTAG: sprungit mig svettig i ärenden i två timmar. 200 situps senare, och sidlyft.





Kommentarer
Postat av: clara

tack! :) men jag kommer aldrig lyckas ha sådan disciplin på mig själv gällande maten som du har! wow säger jag bara, Det är duktigt! jag har kikat igenom din blogg och jag känner igen mig i många av de känslorna du skriver, det är hemskt! jag har några frågor :) dina 200 situps, gör du dem på en gång eller sprider ut dem under dagen? hur lång är du och hur mycket väger du, såg inte det någonstans..

ps, i sommar ska vi vara snyggast, dina kompisar som blir oroliga när du går ner är uppenbarligen ednast oroade över att du kommer bli snyggare än dem!

2009-05-19 @ 17:06:30
URL: http://ganer.blogg.se/
Postat av: Martina,

Ja jag vet precis vad du menar, det är så jobbigt när man har såna dagar men vi ska inte ge oss, att vara den personen som alla kollar på bara för att man är fet är värre än något annat. Om man klarar att gå ner i vikt så är man starkare än dom flesta, då visar man att man har självdiciplin! vi kan klara det och det ska vi. hejdå fett.



kram sötis! ;)

2009-05-19 @ 17:15:37
URL: http://tobeskinnybitch.blogspot.com/
Postat av: skinny love

duktig du är:D

2009-05-19 @ 17:24:35
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Nicole

ÅH gud vad du är duktig blir så glad att du kämpar så hårt att du inte tänker ge, det kommer du aldrig heller göra du kommer lyckas.



Sorry att jag är så sen med min kommentar men det har vart jobbigt dom senaste dagarna har velat hetsa men fan kasta bort maten och ba fan i hellre att jag ska bli fet att va fet skulle bara förvärra allt.



Hur går det annars för dig är det så varmt herregud men har du funderat på att basta nån gång? jag vill göra det den här veckan man går ju ner ett par kilo hela är ju vatten man rensar massa skit ur kroppen svettas som fan =)



Oj jag blev scoutad typ när jag var 13 då var det ellos, jag var barnmodel då inget mer sen kom kurverna och jag mådde allt mer dåligt och fick ångest och nu vill jag ge det en till chans vill bara bli perfekt och smal innan jag försöker igen?

Men om du också blev scoutad har du ju också en stor chans på att bli model =) ska du försöka? tror du.



Jag tror att hela ens liv blir bara bättre om man är model typ allt hahha



KRAM OCH TREVLIG KVÄLL GUMMAN=)

2009-05-19 @ 20:41:51
URL: http://iibones.blogg.se/
Postat av: Jenna

Du är så jäkla duktig, så stark tjejen!!



tack för te tipset, skit goda var dom ;D



Kram<3

2009-05-19 @ 22:33:45
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/
Postat av: jo

tror jag förstår vad du menar, har en hel bunt med vänners om konstant klagar över sin vikt, men ändå dricker flera liter sockerläsk om dagen, och oftast en liten godispåse på lunchen. GIVE IT UP liksom!

2009-05-19 @ 23:41:49
URL: http://beuty-skindeep.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0