Ett sug from hell.

Har ätit lite för mycket idag.... Men under 1000 kcal! Och det är viktigast!

Men jag har ett sånt chokladsug nu... Det riktigt kliar i mig.... Typ som knark....................

what to do!

NOTE TO SELF.

*varje dag är ingen ny dag. att börja om är JOBBIGT!
*Det är i stunder som denna jag ska vara stark!
*Att känna mig tjock får mig att isolera mig!
*För varje dag jag äter blir det längre väg att gå ner
*Det är detta som skiljer dir från smala snygga tjejer. Så det är detta du måste ändra!

Men samtidigt ryter ett monster inom mig.." SOOOOOOOOOOOCKER NUUUUUUUUUUUUUU"

Kommentarer
Postat av: Jackie

Menar du verkligen att du äter 1000kj eller 1000kcal? Blir lite förvirrad, för 1000kj är ju runt 240kcal :o

2009-08-08 @ 19:36:41
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: Wilja

Hej! Det där med modellandet låter ju grymt! Har inte ett lager av tips på det där med att bli fast, mest eftersom jag själv är lika sladdrig om inte mer hehe :P. Men om jag skulle resonera själv så tror jag nog på proteinrik, mager mat som kyckling och fisk och ordentligt med varierad träning.. Hehe men det är jag det :). Kan du inte låta dig ha en godisdag i veckan då men då får du bara hålla dig till en liten mängd? Typ en chokladkaka :D. Ha det bra!! // Wilja

2009-08-08 @ 21:35:03
URL: http://makemyownluck.blogspot.com
Postat av: Wilja

Haha skojar du eller? Alltså jag skulle kunna leva på godsaker om jag bara tillät mig. Jobbar dessutom så idiotiskt att jag har mängder av godsaker runt mig 8h/dagen som jag får äta av hur mkt jag vill! När man då inte hinner äta lunch, ja då är det j-kligt lätt att trycka i sig en chokladboll eller whatever för att få lite energikick :P. Fast i de lägena har jag börjar lära mig att käka ett äpple istället, och planera inför min lördag, vad jag ska få äta då osv. Hahaha funkar oftast faktiskt :P men inte felfritt tyvärr! kämpa på! Kram!!

2009-08-09 @ 11:40:27
URL: http://makemyownluck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0