Och så kommer den svarta dagen.

Jag känner mig jätteäcklig idag, riktig FET. Bara sådär äcklig. Jag tog kort på mig själv med kameran, och jämför det med ett kort för något år sedan... Man ser verkligen att ansiktet är större. Kinderna. Fy fan. Ansiktet är ju min starka sida med.
Och jag som eventuellt ska på dejt om bara 3-4 dagar.

Så nu blir det fasta.

Hello Schizo!!!

Ska leva på buljong, thé och vatten i några dagar. Max 200 kcal - dag, helst 100!

-Vad tror ni man kan förlora på det? I vikt alltså?

Idag har jag ätit:

1 varmakoppen. 100g hallon. 2 finn crisp med lite smör och mager ost samt skinka. 3 råa fiskbitar från sushi. 1 liten kopp/skål Misosoppa. 1 grönt äpple.

400-500 kcal. 

Det är för varmt så jag motionerar inte. Gör 200 situps på kvällen.. Men har gjort ärenden idag, och ska gå 30 min ikväll.




Kommentarer
Postat av: Jackie

Det kan stämma! :) Hoppas på det iallafall, börjar bli nedstämd av att stå stilla :(



Tack detsamma, kramar!

2009-07-24 @ 18:23:56
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: Zombie Grrrl

Jag brukar variera mellan olika :) men inte vanilj för den tror jag smakar bläääk.



Kram

2009-07-26 @ 10:58:20
URL: http://ner-till-45kg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0