Paranoia.

Åh, jag blir så irriterad på mig själv... Jag är en sån där person som älskar att analysera, lätt hänger upp sig på saker, samt tänker osunt mycket och funderar. Finns det medicin mot det?
Komiskt nog tror folk i min ogivning det motsatta om mig...

Så nu har jag gått och tänkt massor på min dejt. Hur töntigt är inte det? det är inte som att jag aldrig får komma ut - här står de och lurar på varje hörn, inte alls lika konservativa om i Sverige.
Men han är ju något extra,.. Ja ni vet...
Så jag går likt en idiot och funderar över smink, hår samt vad jag ska ha på mig, samt hur mycket jag eventuellt kan gå ner i vikt på, ja vad är det, 3 dagar kvar? (utan att fasta eller spy såklart)

Varför är saker och ting en sån big deal för mig?

Sen är det ju också så - enligt mitt irrationella tänkade i förhållande till mig själv alltså.
Pratar man och tänker mycket på en sak som ännu inte inträffat eller konkret fått ett datum så blir den inte av!!!
Och så sitter man där som ett dumhuvud sen och får förklara omständigheterna kring att han ställde in - eller något!

Idag har jag iaf ätit:

ca 550 kcal bestående av - frukost sockerfri hallonkräm med färska hallon och lite mjölk samt en grov macka med mager ost och skinka.
1 påse naturdiet choklad, lite gurka, samt en sallad på - 50g kyckling, 1 tesked någon fet sås, gurka, ruccola, isbergssallad, lite tomat.


Kan någon berätta för mig vad en grov macka innehåller kcalmässigt? Säg ni köper en limpa på bageriet av ett nyttigare bröd och skär en skiva på1 - 1,5 cm?








Kommentarer
Postat av: DPYKM

Jag läste någonstans att ett bröd i snitt ligger på 80 kcal/skiva...



En stor del av spänningen inför dating är ju att planera frisyr, smink och kläder! :D är så glad för din skull :D

2009-07-24 @ 00:23:51
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Jackie

Det där med bröd är svårt. Vet att lingongrova innehåller ungefär 100kcal, tittade på något ganska stort rågbröd vi hade hemma imorse, det var 150kcal per skiva.. Men det är väldigt olika :/

2009-07-24 @ 06:01:34
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0