So now you are welcome to hate me.

Som sagt, min dejt gick jättebra. Sen hörde han av sig. Allt var bra, .... Men efter det gick något snett och ja, vad ska jag säga, vi kommer inte att ses. Tråkigt. Väldigt tråkigt.
Jag kan inte lämna ut detaljer kring detta, då förblir jag inte anonym, och riskerar mitt sociala liv...

Men iaf. Det gick åt skogen med den här mannen.,.. Så typiskt!!

Han var snygg, sexig, attraktiv, välformulerad, samma intressen, charmig, rik som ett troll, mogen nog att hantera en relation.

Och såklart ska det gå åt helvete.

Jag kan inte ens klaga för mina vänner om detta, för de kommer ändå säga att jag har 100 andra killar svansandes efter mig. Och nej, jag skriver inte detta som någon mytoman bakom en anonym blogg, utan det är så. Jag hade gladeligen gett er bild - sms - facebook - bevis. Men jag har lämnat ut liiite för känslig fakta på den här bloggen för att komma ut med vem jag är.

Så dessa 100 killar. Det finns inget land, eller stad, där jag inte stjäl uppmärksamheten i ett rum - om jag mår bra den dagen och inte låter mina viktkomplex lysa igenom.

Men jag ville verkligen ha den här karlen. Han har hela paketet jag önskar.

Varför FAN ska det skita sig för?!?!
Jag spelade alla mina kort rätt, om man nu går in på om jag skulle ha gjort bort mig.

Vet ni, jag vägrar bli tillsammans med någon jäkla 09-17 anställd som tjänar 30 000 - 40 000 i månaden och kör en jäkla
herrgårdsvagn bmw/volvo/saab, eller eventuellt en s80. jag VÄGRAR spendera mitt liv som en jäkla medelmåtta!
Gå till Gina Tricot och shoppa mina kläder och NÖJA mig med 2 veckors semester i Grekland. (inget fel på landet i sig men de som förstår - förstår)
Jag vägrar att inte ha en nanny när mina barn föds. Jag vägrar att göra manikyr-pedikyr själv, eller spara in pengar på att inte få mina ansiktsbehandlingar eller massager.
Jag vägrar att dricka billig skit champagne, eller lådvin. Det är inte jag.
Jag vägrar att inte kunna unna mig så gott som vad jag vill inom rimliga gränser.
Jag vägrar sitta och ruttna bort i sverige jobbandes varje dag - vilket resulterar i trötthetsrynkor och gäddhäng.


Jag ser inte den framtiden för mig. Jag hade inte varit lycklig. Jag hade varit en fånge inom ekonomiska väggar.

Och ja, ni får tycka att jag är en äcklig ytlig människa. Men this is the awful truth.

Och inga kommentarer om att jag är en guldgrävare -  hade jag varit det hade jag tagit första rika man för flera år sedan.
Han måste såklart ha hela paketet, jag måste ju bli kär!
Det jag vill säga är att jag blir inte kär i en kille som inte kan ge mig allt.

Nej vet ni, jag kommer att dö och ruttna bort alldeles alldeles ensam, för det vilar tydligen en förbannelse över att jag aldrig får det jag verkligen vill ha.





Kommentarer
Postat av: DPYKM

Varför funkade det inte?? :(

För att det helt enkelt "inte funka" eller för att någon av er messed up?



Dina krav kanske är lite ytliga men du vet i alla fall vad du vill ha ut av livet, det är bättre än att bara nöja sig med vad man har och inte avancera.



Hahaha, du har rätt. Män är lite konstiga ;)

2009-07-30 @ 13:08:51
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: skinny love

jag kunde inte skrivit det bättre själv. Jag är precis likadan, vem fan vill leva typiskt svensson liv? jag & min pojkvän har bestämt att vi ALDRIG nånsin får bli såna, vi ska göra det som faller oss in.

2009-07-30 @ 18:34:58
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Alina

ÄNTLIGEN en annan människa som har likadana krav som mig...Jag förstår dig så väl, så väl. Orka leva ett jävla Svensson-liv när man kan få så mycket bättre.

2009-07-30 @ 19:58:44
URL: http://ametrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0