Tick tack...

Så, igår hade jag en liten dejt med den här mannen. Vi tog en snabb drink på kvällen på en av stadens takterasser!
Han var väldigt trevlig, såg väldigt bra ut, ja hela paketet...
Jag kände mig något obekväm i min outfit trots att jag ändå vet att det inte var något fel på den!
Det är mer att när man är så väl medveten om att han dejtar massa modeller blir man per automatik lite osäkrare i sin storlek 36-38......

Hur som helst sa han att han skulle ringa idag när vi sklijdes åt igår, men har ännu inte ringt!

Igår hörde han av sig på morgonen, och det är just därför som jag börjar bli sådär jobbigt nojjig! Typiskt mig!
Vad är det för jäkla kvinnogen som gör mig så här osäker?!
Man ska ju bara hålla huvudet kallt!!
Men samtidigt är just om det blir en andra dejt eller inte det verkligt viktiga samt bekräftelsen på huruvida man är attraktiv eller inte.
Så nu sitter jag här efter frukost och tuggar mina naglar. Mina fina naglar..........................

Idag kommer jag att landa på 1000 kcal eftersom frukost och fika blev mer än jag beräknat idag. Men allt på högst 1000 får vara okej.

Nu ska jag gå och hålla huvudet kallt - typ spela cool! haha.....

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Vad skönt att det gick bra!

Han hör av sig, lugn ;)

2009-07-29 @ 10:37:17
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0