a thousand thoughts.

Det finns bara ett val. en  väg. Det är att kämpa hårdare. Inte ha dagar där man hetsar/äter mer.

När jag samlat mig lite, gick jag till gymmet här. Ja, min kompis har ett gym i huset. Litet men ett gym.
Där brände jag bort 350 kcal.
Tycker att det är så skönt att svettas och ta ut sig ibland! Efter det tog jag en lång dusch....
Nu känner jag mig bättre och har en teori om den sjuka viktskillnaden trots att måtten inte är större.

När man äter på en nivå, som enligt norm kallas svältdiet, så ställer ju kroppen såklart in sig på det.
Nu har jag haft runt 3 dagar då jag ätit saker jag inte brukar äta, kolhydrater snabba sådana..

I min vanliga diet utesluter jag nästan kolhydrater helt -och kolhydrater i sig binder vätska i kroppen.
Så när jag äter 3 dagar en kost som baserar väldigt mycket på kolhyrater så tror jag att min kropp blir galen och förstår inte riktigt vad som händer - och börjar samla på sig massa vatten.

Har känt mig svullen i ben och fingrar...

Nu är det som så...

Det är drygt 1 månad kvar tills jag ska träffa Mr X. Så nu ska jag i mina hög-lågviktsjeans. 4 veckor.
Vikten får cepa bäst den vill. huvudsaken är jeansen!

-Jag kommer hålla mig på 400-550 kcal / dag. rask promenad minst 1 h. samt 200 situps. 50 benövningar.

Nu JÄVLAR.



Kommentarer
Postat av: Mischa

Så ska det låta!! Never give up!

Glöm inte att du är bäst i världen!

=)

2009-06-14 @ 14:04:40
URL: http://endeavourforperfection.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Skulle du kunna ge exempel på vad du äter under en 500dag? Känns som om jag alltid spårar ur på kvällen p.g.a. för lite fantasi.

Jag ska egentligen ligga på 1000-1200 men har ökat när jag varit med pojkvännen (går att läsa om i min depressiva blogg...)

Ska skärpa mig som fan nu. Ny dag, ny vecka, nya chanser!

Jag vill ha en våg! En att väga mig själv på och en köksvåg så man kan mäta upp maten ordentligt. Blir galen på att få gissa mig fram på maten och att väga sig sällan ger sån extrem chock och ångest (ditt förra inlägg till punkt och pricka med andra ord).



Du är stark, nu och alltid!

2009-06-15 @ 13:10:16
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Ditt matschema ser så lätt ut! Åh vad jag önskar jag också kunde hålla ett sånt. Känns som om BED är påväg tillbaka. Vill verkligen inte!!



Det var väldigt konstigt att du väger mer men blivit mindre. Kanske lagt på dig muskelmassa? Väger mer än fett men kan ta 5 ggr mindre plats än fett.



Reagerade inte din familj på dina matvanor? Eller åt du "normalt" med dem?

2009-06-16 @ 18:05:13
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till! :D

2009-06-16 @ 20:07:24
URL: http://sevenhearts.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för din kommentar!

jag önskar verkligen att jag kunde hitta balansen, för det är väl bara att inse att anorexian gör inte bara så att jag mår dåligt.

Fungerar kosten? kanske borde testa något sådant istället :) kram!

2009-06-17 @ 15:21:50
URL: http://sevenhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0