Do you want to LIVE large? Or just be large?

Usch! Jag borde skämmas! Hur dåligt får man bli på att blogga egentligen?

Just nu har jag bokat en resa till i sommar. En resa innan Marbellaresan. Det kommer att ske mycket den här sommaren.
En sak jag kan berätta är att jag perliminärt ska träffa en heeeelt sjukt snygg och intressant kille.

En sån där som reser världen runt, jobbar i filmindustrin, cannesfestivalen, filmfestivalen i venedig m.m.
Vi träffades snabbt ute för några dagar sen, han var i staden för ärenden och vi började prata...


Jag hade en lång maxiklänning i silke på mig, som ändå satt tight runt midja och bröst, så det värsta fläsket gömdes!


Han är 37 år gammal...Vi kallar honom X.

 -Vad tycker ni är den största åldersskillnaden som är ok?

Hur som helst, känner jag inte ens för att hetsa, MEN, nu har det bllivit några onyttiga dagar med glass, BRÖD, POTATIS och pasta. 3 dagar! (lite PANIK)
Men eftersom att min kära mamma ska betala mina resor i sommar har jag duktigt ätit allt för att inte starta några misstankar om att jag är tillbaka i de gamla tankarna. Så nu har de åkt, och jag är så glad att jag äntilgen får äta som jag själv vill igen! Äta MIN mat.
Jag hatar att bryta mönster och planer! Blir så hispig när jag är hemma hos andra, osäker på kalorier m.m.

Men jag är så glad X som jag träffade. Var inne på hans facebook och snokat såklart. Hihi. Vad tror ni jag ser?
100 foton på honom (gamla) med tjejer. Vacka tjejer. S M A L A tjejer. Fashion models för att summera.

Tror ni jag tänker ha gått ner minst 5 kg till innan jag kommer träffa honom? ( 1 månad kvar till)

-Hur har ni som mest gått upp av tre dagars EXTREMT onyttigt ätande?

Min älskade vän har varit nere i Monaco och roat sig, medan jag suttit och pluggat finans, eller blivit itvingad kakor av mamma. Gissa om jag är avundsjuk?

Lite bilder jag lånat.




Kommentarer
Postat av: Jackie

När det handlar om två vuxna människor är det väl ingen annan som ska lägga sig i åldersskillnader! Däremot kan man ju undra vad de har gemensamt, men så länge man själv vet så spelar det ju ingen roll :) Och det är väl bara 14 år emellan er? Det är 17 år mellan min farmor och farfar (gifte sig när farmor var 19) och 17 år mellan min mamma och styvfar! :) (träffades när mamma var runt.. 33 kanske)

2009-06-07 @ 19:49:50
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Även om du ätit onyttigt så har du väl ändå haft kontrollen? Det känns viktigast för mig iaf, hellre äta onyttigt med andra människor än hetsa ensam. Oj 37! Jag skulle känna mig för ung för någon som var 8 år yngre än min pappa, men det är ju bara jag. Klyschigt men jag tycker inte åldern betyder något, passar ni ihop så gör ni ju det oavsett ålder.





svar:Fastan gick åt helvete rent ut sagt, har hetsat som en äcklig gris. Men nya tag i veckan! Mer motion och mer mat funkar nog bättre för mig!



Lycka till och jag tror inte du gick upp så mkt av 3 dagar, det försvinner säkert på 1v max! Kram!

2009-06-07 @ 20:57:53
Postat av: Alexis

Även om du ätit onyttigt så har du väl ändå haft kontrollen? Det känns viktigast för mig iaf, hellre äta onyttigt med andra människor än hetsa ensam. Oj 37! Jag skulle känna mig för ung för någon som var 8 år yngre än min pappa, men det är ju bara jag. Klyschigt men jag tycker inte åldern betyder något, passar ni ihop så gör ni ju det oavsett ålder.





svar:Fastan gick åt helvete rent ut sagt, har hetsat som en äcklig gris. Men nya tag i veckan! Mer motion och mer mat funkar nog bättre för mig!



Lycka till och jag tror inte du gick upp så mkt av 3 dagar, det försvinner säkert på 1v max! Kram!

2009-06-07 @ 20:58:32
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker själv att åldern inte spelar så stor roll, speciellt ju äldre man blir. Visserligen kanske det skulle kännas lite skumt om en 15-åring blev ihop med någon på 20+, men om båda är 20+ så tror jag inte att "mogenheten" kan vara av någon större betydelse. Möjligtvis erfarenhet och så, men det behöv ju inte direkt vara en avgörande för ett förhållande (fast vad vet jag egentligen?)

Jag tror jag gick upp ca 2 kg i påskas på 3 dagar, men oroa dig inte, för veckan därefter gick jag ner de 2 kilorna plus typ 1 till så allt ät inte sumpat.



Och tack för dina kommentarer, tror de väckte upp mig för jag känner verkligen hur jag börjar få tillbaka mitt gamla tänkesätt tillbaks nu. Kram <3

2009-06-08 @ 00:01:56
URL: http://nocupcakeshere.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, pepp pepp pepp! Förlåt att jag varit frånvarande så länge, har varit student och flytt och för tillfället har jag inget internet (sitter på pojkvännens mobil just nu. Därför jag kan jag inte heller gå in på min egen blogg :( )

Behövde lite pepp och thinspo anyways så kikade in här. Har värsta problemen jag med. Pojkvännens mamma ska tvinga i mig mat och choklad hela tiden! Hon är en sån feeder för själv är hon som en liten älva men ska göda alla andra... Vågar inte ens hoppas på en bra frukost :(

Glad i alla fall att det går bättre och bättre för dig!!! <3



DPYKM

2009-06-08 @ 11:05:43
Postat av: skinny love

åh, det ser helt underbart ut. snygga kroppar, solbrända, life is good för vissa:P

2009-06-08 @ 15:51:40
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: DPYKM

Åh, pepp, pepp, pepp! Skitfina bilder!!



"Men du, om din pojkvän trugar så måste han ju tycka att du är smal! det är ju hur bra som helst!"

Haha, jag har inte tänkt på det på det sättet men det kanske stämmer på sätt och vis. Problemet är bara att han är en extrem gottegris! Skulle han truga med mat så skulle det vara ok men nu är det glass, kladdkaka, plockgodis, choklad, kakor. Fy farao. Men har i alla fall sagt till honom att jag måste äta mindre socker för att jag får så ojämnt blodsocker annars :P



Vilken tur du har som träffar en sådan kille som X. Hoppas bara att han är lika perfekt inuti som utanpå! Jag tycker personligen inte att åldersskillnad brukar vara ett problem. Kanske om man är 15 och 30, då är man på olika ställen i livet. Men om ni två passar tillsammans och han respekterar att du antagligen inte har lika mycket erfarenhet som honom osv. så ska det inte vara några problem :)



Hur går det med ätandet nu? Jag försöker göra mitt bästa för att åtminstone hamna under 1200 men hamnar allt för ofta på högre :( Ska väga mig ikväll, hoppas verkligen på lägre än tidigare så jag åtminstonde får en liten puff framåt!



Sköt om dig sötnos!

2009-06-10 @ 18:04:40
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Martina

Hejsan lust att följa varandras bloggar via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig då du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Glöm dock inte skriva in din bloggades så att jag hittar dig igen :)

Ha en bra dag :)

2009-06-11 @ 10:29:13
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: ienvy

njaa, är fortfarande förkyld :/



hur går det med viktnedgången? Jag står still på samma vikt varje dag, 68 kg!



<3

2009-06-11 @ 14:46:55
URL: http://ienvy.blogg.se/
Postat av: Nicole

Åh men gud fan vad ja saknat din blogg., Men vad harligt att du traffat en kille 37 vem fan bryr sig om ålder egentligen? så lange han gor dig glad mena aldre man kan också vara overdrivet maniplutiva och gilla unga tjejer for att dom ar naiva och bla bla. men sånt tror ja folk overdriver med.





Ja vet ja var också "oduktig" i ett par dagar men nu ar ja back on track.



åh vad du kommer bli fin om ett par veckor vi gor detta tillsammas .

2009-06-13 @ 18:40:04
URL: http://iibones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0