Another good day.

Kära dagbok!

Är supertrött... Åt precis middag. Iom att jag inte bor i Sverige har jag en helt annan dygnsrytm... Folk äter middag här runt 21-23 tiden. Så jag med mina 8 sharp är tidig!! Folk tycker nästan att jag är lite konstig! hihi...

Summan av kardemumman för matintaget idag blir

frulle - 175 kcal
Surkål (good shit 15 kcal/100g) 30kcal
yoghurt 75 kcal
soppa med kyckling ca 400 kcal (räknar högt)
plommon 25 kcal


totalt :705 kcal

Så jag har fortfarande 45 kcal minus! bra dag! :D Har dessutom kutat runt från 15-20 non-stop.

Idag var det väldigt många modeller på stan. Jag bor i en "modestad" så man ser dem alltid, men idag var det något så extremt.
Skinny brunbrända ben, senaste modet på fötterna. Men alltså, I don't mind! Tycker att det är bra motivation!
Har fått min "perdiod" nu, så jag är extremt sötsugen. Men när man ser flockarna av models dyka upp runt hörnet så slutar man genast att tycka synd om sig själv. Man bara gör det inte.

Jag vill bara att tiden ska gå nu, bli klar m plugget, känna fläsket rinna av mig! Usch, jag har verkligen bara mig själv att skylla. Att jag lät det gå såhär långt!

Kollade på style.com på Costume Institues gala.. Gud vad mycket snyggt!

Några favoriter:


Mischa Barton med Giambattista Valli i hans egen kreation.



Raquel Zimmermann


Kate i Prada.


Vackra Isabeli Fontana.




So girls, är det här skäl nog att kämpa? ;)

Stor kram till alla!




Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh tack rara du , den där människan är ju fan helt physkos., Hon vill jag bara ha något att dampa på seriöst ärligt talat alla dessa idioter som bitchar om att man förstör deras liv?, haha varför besöka ens blogg då.



Du får vänja dig gumman såna kommer ständigt besöka din sida det är sånt som man får ta när man äger en thinspo/proana blogg. Jobbigt som fan men skiter fan i vad dom där idioterna tycker hon är bara arg för att hon har blivit fet och äcklig och hon vågar inte göra något åt det så det så.



Men tack för att du stod upp för mig iallafall det är sånt vi proanabloggar gör försvarar varandra så att dom inte ser till att den ena stänger sin blogg och sådant .!



Kram , hoppas du får en bra dag imorgon

2009-05-07 @ 00:12:54
URL: http://iibones.blogg.se/
Postat av: Jackie

Duktig du är! :)

Får man fråga varför du bor utomlands? ^^

2009-05-07 @ 02:42:58
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0