Bed Time Stories.

Är trött, vill helst bara dra ett täcke över huvudet och lägga mig. Glömma vardagen. Hade jag haft cash hade jag bokat en resa till valfri isolerad tropik, bott i en bungalow på stranden.
Läst mängder med böcker och bara ätit frukt och lite skaldjur. Gått långa strandpromenader. Helt själv.
With my head in the clouds.....

När vi blir rika? Ok?

Men verkligheten är att jag måste pluggga. Dessa siffror snurrar runt i huvudet på mig!

Idag har jag ätit;

50g jordgubbar
varma koppen - klar buljongvariant.
surkål med 4 st tigerräkor, 50g vägde jäklarna. (surkål är 15 kcal / 100g.)
1 päron.

200kcal var det!


Imorgon är det 400! ska planera vad jag ska äta! promenad innan frulle, såklart!

Många som blir stötta av vad jag skriver. Sen när är vi så känsliga?

en kommenterade "vart är jag någonstans?"


Men kära vännen, du låter ju som en senildement gammal tant.
Förväntar du dig ens ett svar? Eller hur tänkte du?


Nu är jag trött. Och irriterad.

Peace out.


Vackra vackra Natalia.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Duktig du är med 2468 :) keep it up!



sv: tack för te-tipset! sak köpa dom där, de lät så gott!:D



kram

2009-05-18 @ 21:44:44
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/
Postat av: Martina,

Jag har också länge tänkt o börja på en liknande diet för att den är lite varierande men ändå sjukt kalorisnål. kanske börjar nästa vecka ;)

Hur går det annars då? det ser ut som att det går bra? :)



Keep up gumman!

2009-05-19 @ 12:04:49
URL: http://tobeskinnybitch.blogspot.com/
Postat av: Nicole

"Men kära vännen, du låter ju som en senildement gammal tant.

Förväntar du dig ens ett svar? Eller hur tänkte du?"

OMG hahahaha klockeren.



varrå "vart är jag någonstans" idiot, gå och väg dig eller något. såna idioter letar ju upp ens blogg och sedan låstas dom att dom "kommit fel" dom vill ju bara ha uppmärksamhet.

2009-05-19 @ 20:43:46
URL: http://iibones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0