Counting down the days...

Känner ni ibland att ni är sådär rädda inför inprovningen av jeans/mått/vägning?
Jag ska ha en sån dag 1 Juni.
Jag är livrädd för att bli besviken.. Liksom att det går för sakta....

Jag började med den här bloggen 5e Maj...
Kanske har haft 3 hetsdagar totalt. Det borde ju hända något tycker man, alltså 1 juni. Men idag känner jag mig fet. hey hey hey! what a surprise!!

Jag kollade på gamla foton idag. Foton från 2006 då jag var i Marbella med storasyster. Då var jag smal.
Kommer ihåg vad jag åt de dagarna för att gå ner, 1 Kit Kat chunky varje morgon lite yoghurt någon bit skinka och lite frukt eller tomat. Sen sallad och lite kött/fisk/skaldjur. Och det var allt. Högst 500 kcal. Tror jag gick ner 5 kg på 3 veckor. Låg bara på stranden hela dagarna med!

Jag längtar så tills den dagen kommer då jag åtminstone känner mig lite bättre. När det som låst sig släpper. Jag känner mig stark också. Bättre än på länge. Jag vet att skolan snart är slut. Lämnar in min sista marknadsföringstenta nästa vecka!

Efter det kommer jag sänka mitt matintag till 500 kcal. Ligger runt 700 idag!


Idag har jag ätit

Frukost - naturell yoghurt med en tesked sockerfri sylt.
Lunch - 1/2 skiva rågbröd (30g) med philadelphia light och kalkonskinka och tomat. samt 3 små katrineplommon.
Middag blir 100g torsk med spenat sockerärter och tomat.

övrigt: cola light. Thé med sojamjölk.

Totalt blir det ca 600 kcal idag. Uttag promenad 2h ganska snabb, (är 32 grader idag). 200 situps. 40 asslifts. ;)



Thinspo!







Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det är så hemskt att kolla på gamla bilder ju, man blir ledsen hur man än gör. Är man smal så tänker man "vad fan stanna jag inte där för", är man tjock så tänker man hur tjock är jag inte nu då :(

2009-05-23 @ 16:00:45
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0