Fast-forward?

Ännu en dag. En bra dag!

Åt tidig middag idag och ligger på 575 kcal.

Maten bestod av:

Frulle -  cappucino (cafémjölk tyvärr) jordgubbar, klick keso och en skiva melon.
Lunch blev ett äpple, och 2 dl färskpressad grapejuice.
Middag - sallad, med grönsallad, 1/2 tomat, gurka, 1 rå morot, 50g kalkonbröst, och lite aubergine.

Till kvällsmat ska jag äta några skivor äpple med kanel och liiite keso om jag är hugrig. Och såklart thé!!

Landar nog på 650 kcal idag.
Har gått på stan i 3 timmar i dag med. Och ska gå en kvällpromenad 40 min senare.

Köpte en bikini idag, såklart i min storlek jag ska ha i sommar. Provade den och blev ännu mer motiverad.
Vilket äckligt fläsk. Fy! hur kunde jag låta mig själv bli såhär fet? Det är inte klokt! Men nu är det ändring på det!
Antingen kan man klaga och äta, eller så tar man sig i kragen!

Jag längtar tills det äckliga fläsket försvinner. Men det tar sån tid såklart. När man har 10 kg att gå ner....
Hatar att vara knubbig........

Hoppas att er dag var underbar och att ni alla mår bra!!

kram!

dagens thinspo


Kommentarer
Postat av: Alexis

Jag har väl ca 5 kg har säkert gått upp över helgen men väger mig inte förrän imorn då jag säkert förlorat lite vattenvikt. Hade velat nå mitt mål innan sommaren men siktar på mitten av juli då jag åker utomlands istället. Jag har letat efter klippet när hon var med i Tyras show men hittade bara en lite preview... Hittar du får du länka! kram!

2009-05-11 @ 18:55:19
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: DPYKM

celluliter är oftas p.g.a. dålig blodcirkulation. Jag menar så mycket som vi sitter i skolan och jobbet så är det inte konstigt att man får det, har man det i generna så blir det inte direkt lättare att slippa undan. Bästa tipsen brukar vara att torrborsta i cirkelrörelser nerifrån och upp, mot hjärtat alltså. Sen att smörja in sig i anticellulit kräm. Jag märker själv ingen skillnad så orkar inte lägga ner tid på det haha. Mitt problem är att jag har skit dålig blodcirkulation så jag får massa ytliga och brustna blodkärl på benen framför allt. Syns jätte tydligt även om jag är solbränd :S



Min klass kommer inte ha någon riktig bal utan vanlig studentskiva med middag och sedan dansgolv. Av flera anledningar så kommer jag inte vara där så länge utan bara under middagen och festa mer på min kompis studentskiva och självklart till studenten-veckan :)

Du då?

2009-05-11 @ 23:06:14
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Förresten ang. prova kläder. Provade ett par shorts, sånna där jättehögt skurna med hög midja. Blev så arg på mig själv att jag låtit mig själv bli så här! Ska börja träna minst 1 timme/dag från och med fredag, hoppas jag får snabbt resultat...

2009-05-11 @ 23:08:28
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0