For the first time...

Jag var så trött igår. Var tvungen att följa med min kompis till en sushirestaurang för att hon skulle ta take away. Jag vet att sushi är ganska nyttigt om man inte äter allt ris, men jag höll mig. Jag köpte en liten burk misosoppa och senare åt jag ett grönt äpple.
Imorse fick jag ett infall att prova jeansen jag provat alldeles nyss, i onsdags.
Men vet ni.......
Vilken skillnad!!! Nu rinner fläsket av mig! Jag är så glad!
De sitter fortfarande inte bekvämt, men fläsket hänger inte över alls lika mycket som två dagar tidigare.
I'll win this fight.

Jag har bokat ytterliggare två resor för i sommar. Köpt en bikini till. Jag är så lyckligt. Jag är inte alls smal ännu, men jag vet att det kommer gå! Jag har vunnit över de första veckorna av hunger.
Tro inte att jag svälter, jag äter, men lite, och försöker röra på mig!

Idag har jag ätit:

1knäckebröd
3katrineplommon
1dl lätt yoghurt.
Och massa citronvatten på det.

Kom ihåg att drick massor så allt fett och slaggprodukter samt gifter som släpps ut när man går ner i vikt inte stannar i kroppen!
Citron är ju en syra, och ska hjälpa att lösa upp fettdepåerna.

Jag ska bara surdegsdinkelbröd idag! Det är väldigt nyttigt. Och så länge man har kontroll och äter lite så är det jättebra! =)

Nu ska jag på pedikyr, manikyr, vaxning och massage!

Love, Miss X



Kommentarer
Postat av: Jackie

Härligt att det går bra för dig :D

Kramar!

2009-05-30 @ 13:44:01
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: DPYKM

Jag blir så glad för din skull!

Fick av någon anledning för mig imorse att min pojkvän nog skulle se skillnad på mig, jo han skulle säga att jag såg smalare ut nu när jag är 5 kg lättare och lite mer tränad. Snacka om naivitet att ens tro något sånt. Självklart märkte han ingenting eftersom 5 kg inte är någonting när min "naturliga" vikt egentligen är 3 kg mindre än vad jag är nu. Åh, jag blir så arg på mig själv. Mindre mat, mer frukt och citronvatten! Några mer tips du kan dela med dig av?

2009-05-30 @ 18:34:04
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Milo

Sv: Tack darling...jag mår alldeles utmärkt ska väga mig imorgon, men har mycket på gång med jobb och allt..men hur mår du själv då? Du är jätte duktig och jag vet att du snart kommer att nå ditt mål, det är bara att fortsätta..



Love

2009-05-30 @ 21:55:16
URL: http://houseofmilo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh fortsätt kämpa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2009-05-31 @ 03:33:48
URL: http://fatcamp.blogg.se/
Postat av: Sara

Den 1 Mars (när jag startade) vägde jag 63 kg och gick ner ca 10 kg under Mars och April. Nu i maj har jag mest legat kvar och pendlat på 52-54 men försöker ligga på 52 och hitta en hälsosammare livsstil och så.

Önskar att jag kunde ha sagt att jag åt bra i mars-april men det gjorde jag inte riktigt. Åt väldigt lite vissa dagar för att börja med ett "hets-beteende" typ varannan helg. Men min kropp gillade nog ändå att jag inte överkonsumerade mat överlag så därför gick jag nog ner så mycket.



Vad roligt att du känner hur du blir smalare! Älskar verkligen den känslan, vad har du för mål och hur mycket väger du nu? Ha en bra dag, Kram <3<3

2009-06-01 @ 15:27:51
URL: http://nocupcakeshere.blogg.se/
Postat av: F

åh va du är duktig! :D keep working <3

2009-06-01 @ 19:08:41
URL: http://keepmysecrett.blogg.se/
Postat av: Anonym

duktigt! fortsätt så :)

2009-06-02 @ 16:30:16
URL: http://nextnicole.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOGGA MER !

2009-06-03 @ 11:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0