Let's Role Play.

Jag ska, enligt andra vara...

Hon som är fllitig och ambitiös.

Hon som har sådär naturligt vackra drag.

Hon som är stark.

Hon som inte behöver vara smal för att få precis vilken kille hon vill.

Hon som skrattar ler och är trygg i sig själv.

Hon som inte bryr sig om vad andra tycker.

Hon som folk som inte känner henne tror  att hon är dryg, eller "full of herself".

Hon som kommer att lyckar i framtiden.

Jag är hon som....

... dör litegrann innuti om någon fäller en kommentar om min storlek. (Händer någon gång om året, men är ihågkommet hela livet)

...är livrädd för att misslyckas.

... tror att så fort en kille inte vill ha henne/kollar lite längre på en del av mig, att allt är för att jag är fen fet äcklig ko som inte förtjänar att gå utanför dörren förrän allt fläsk är borta.

...vill gråta när jag provar jeans ibland.

... känner blickar bränna i ryggen när man måste gå ner till vattnet på en fullsatt strand.

... ligger och svettas tills nästan värmeslag av rädslan för "the walk of embarrassment"

... hatar att åka till stranden i sällskap av killar

... alltid måste bevisa att jag inte är den dryga/otrevliga tjejen.

... finns där alldeles för mycket för vissa vänner som utnyttjar det.

... ställer in utgångar, dejter, resor, ja allt socialt för att jag är för jävla äcklig.

... vill gråter och skyr sig själv när hon tänker tillbaka på hur hon tillåtit sig själv gå ut bland skinny tjejer.

...hatar sin kropp mer än något annat.

...beter sig konstigt mot killar och ställer in dejter med dem tills de tröttnar - för att hon är för äcklig och fet.


HON SOM ALDRIG NÅGONSIN IGEN KOMMER KÄNNA DE KÄNSLORNA EFTER ATT HA GÅTT NER.






Idag var en bra dag. ätit:
1 dl mager yoghurt med färska hallon.
Omelett på 2 äggvitor, 1 cm purjolök, 3 champinjoner, 1msk krossade tomater och tre skivor kalkonskinka!
1/5 äpple.
1 cappucino
1 tallrik kycklingsopppa - buljong, 50g kycklingfile, sockerärter, purjolök, champinjoner, och massa chili! Bra för ämnesomsättningen och väldigt lågkalori!!

blir runt 700kcal.

uttag:  2h rask promenad. Ska göra crunches senare med.

Love u all!













Kommentarer
Postat av: Martina,

2009-05-22 @ 23:42:55
URL: http://http:/
Postat av: Martina,

det kommer gå bra gumman :)

hoppas du haft en bra dag idag!

2009-05-22 @ 23:44:34
URL: http://tobeskinnybitch.blogspot.com/
Postat av: Blair

Hej tjejen!

Blir ledsen av att läsa ditt inlägg. Men vi kanske kan peppa varandra? Det känns som om att vi komliterar varandra på olika områden. Där du är svag är jag stark och där du är stark är jag svag. Jag ska ge dig dagens sanning. De där tjejerna som du beskriver att du vill vara; Det är oftast bara en jävligt bra fasad. alla människor har brister. Kramar!

2009-05-23 @ 00:33:08
URL: http://iamblairwaldorf.blogg.se/
Postat av: Jackie

Jag har inte testat jeans på två år tror jag, slutar bara med att jag antingen börjar gråta, eller skäller ut den jag är med för helt obefintliga skäl :/

2009-05-23 @ 01:35:16
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: pam

Jag vet inte vem som sa det, hittade det bara. :)





åh, men jag tro på dig! Du kommer garanterat fixa detta. Du kommer bli den där du skriver om i början!

2009-05-23 @ 10:44:55
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Problemet är att vi har öppetförhållande så det är egentligen "ok" att han håller på med andra men jag blir arg mest på mig själv för jag ger honom fria tyglar men isolerar mig själv. Jag FÅR göra vad jag vill more or less men hatar mig själv så intensivt att jag bara blir äcklad av tanken... Så på sätt och vis får jag skylla mig själv...



Han killen som lovade hela kvällen att dansa med mig dansade bara en halv låt (kroglåt så vi dansade väl en halv minut eller nått?!) gjorde mig så arg!! Så skickade han sms inatt "vi måste snacka". Åh lämna mig ifred säger jag bara. Jag tänker inte gå på krogen i bikini för att få uppmärksamhet XD



Tänker på dig med! Du är så stöttande ^^

Känner verkligen igen mig i det här inlägget. Ska nog skriva ett liknande ikväll eller imorgon om jag kan smita ifrån mina kompisar som ska vara här över helgen... Efter i torsdags har jag i alla fall en anledning till tappad aptit så dem kommer inte tvinga i mig mat, tack gode gud!



Vad har du för dig i helgen?

Kramar!

2009-05-23 @ 14:06:12
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0