Lista.

Fick denna lista av Blair. http://iamblairwaldorf.blogg.se/

1. Tre namn jag lyssnar till Definitely mitt eget. Hatar när killar använder "smeknamn" om de inte råkar vara min pojkvän. eller pappa.
 2. Någonting jag tycker om med mig själv Att jag är en bra vän. Jag behandlar mina nära väldigt väl.
 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv Kort tålamod. Lat med vissa saker. Fåfäng. Och Mina hjärnspöken.
4. Detta är jag rädd för Att det ska hända något dåligt med någon jag älskar.
5. Tre saker jag vill ha varje dag Bra väder, bra hårdagar och lycka.
 6. Tre saker jag absolut inte kan göra Låta folk behandla mig illa, eller stå ut med folk som itne uppför sig väl.
7. Detta tycker jag om att göra Resa -  som i åka skidor, solsemester eller storstad, shoppa, party, vara med mina bästa vänner, vara med min familj. VILA.
8. Detta vill jag göra just nu Vara I Cannes på filmfestivalen. (om jag var smal)
 9. Bästa känslan Att vara sådär lycklig och bara känna att allt omkring en stämmer.
10. Värsta känslan Otillräcklighet
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har  Utsida. Insida. Ambitioner.
 12. Är jag kär just nu? Nej. Inte ens lite.
13. Jag vill gifta mig... Ja.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör Njuta av livet. vara lycklig.
15. Min käraste ägodel Saker av affektionsvärde som betyder allt för mig.
16. Något jag vill ha i present Ingen aning. Cash?
17. Detta har jag på mig just nu Vit tunnika m plajetter och slitna jeansshorts.
18. Favoritkläder Snygga känningar som man kan ha i sommarnatten. Stil som i Elie Saab, fast inte lika high street priced.
19. Favoritdjur Katter är vackra och brukar lukta gott.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest Beror på tillfälle och humör.
 21. Favoritlåtar just nu Running up that hill - Placebo
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan After hours!
23. Stjärntecken Stenbock
24. En bok jag älskar Mängder.
25. En film jag älskar Closer, Alfie, Factory Girl. Massa fler.
27. Favoritdoft Nytvättade lakan, då känner jag mig trygg.
28. Detta äter jag gärna Skaldjur.
29. Dricker helst Torr Champagne. Roséchampagne. Mojitos.
30. Favoritgodis Jag ÄLSKAR godis. Men äter sällan.
31. Hit vill jag gärna åka på semester Jag vill åka till massa ställen just nu!
32. Färg på mina ögon Gråblå.
33. Min längd 176
 34. Jag tror på Karma.
 35. Jag spelar dum och oförstående när det är bekvämt.
36. Person jag beundrar Mina föräldrar, mina vänner.
37. Så här bor jag .I en lägenhet med två andra tjejer. 1 student och 1 modell.
38. Antal döda krukväxter i hemmet Inga hoppas jag!
39. Det här tänder mig
Självförtroende.karisma och intellekt. (såklart utseende och stil på det med)
40. Det här gör mig avtänd Smaklöshet. Dåligt självförtroende som göms bakom en kass attityd.
41. Favoritfärg gråblå, svart, vit, greige, silvergrå, blekt grön!
 42. Favoritcitat Skriver inte ut det här.
43. En hemlighet att jag inte har några vänner kvar om den här bloggen skulle bli avvslöjad.
44. Bästa present jag fått En resa av mitt ex.
45. Senast köpta skiva none.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende Allt från yckelben och upp.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende Mitt fett.
48. Udda förmåga/egenskap Jag läser folk väldigt bra.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara En örn? Eller någon som flyger? Fast inte om någon skjuter mig! haha
50. Vad lyssnar du på just nu? Stadens brus.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Njutit av sol och livet. Snart ska jag maila lite, sen sova.
 52. Var är dina föräldrar födda? Västkusten.
 53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Anti virus update?
 54. Vilken är din favoritrestaurang? Kan inte skriva ut det här.
55. När badade du i en pool senast?I somras. 
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja.
57. Hur många barn vill du ha? 2. Lagom.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Meningslös/dålig trance eller techno, eller rave.
 59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Orkar inte. politik gör mig trött. Alla är idioter.
60. Vad har du för TV-kanaler? Lagom många. Mtv såklart!
61. Har du åkt moped någon gång? ja
62. Har du busringt någon gång? Massor till sura tanter när jag var liten.
63. Har du fått felparkeringsböter? Ja,......... väldigt irriterande.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej. aldrig.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Usa I guess.
66. Har du en egen trädgård? Räknas en krukväxt på hustaket här?
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? ser inte så ofta på sånt. simpsons o southpark.
68.
  70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Changeling.
71. Favoritperson? mamma eller pappa!
72. Chips eller popcorn? Light popcorn. Eller ostbågar. Om jag någon gång äter det "normalt"
73. Vilken färg på läppstift använder du? Aldrig beige. Burgundy eller vattenmelon färg-goes with my lips.
 74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Inte så out of my mind yet.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? gör de sånt fortfarande? Miss Slitz?
76. Apelsin- eller äppeljuice? blod-Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jag åt sallad och kallskuret.
78. Favoritchoklad? Älskar all "bra" choklad. Speciellt med pistage i. sen erkänner jag för mig är Marabou exostiskt! mums!
79. När röstade du senast? Förra valet.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Definiera hemodlad?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja.
82. Är du bra på matlagning? Väldigt bra. Är inte alla med eds det?
 83. Klarar du att tanka själv? ja.
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej.
85. Pepsi eller Coca Cola? trött på båda
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ja
87. Vad var det senaste du handlade? bikini.
 88. Har du kräkts offentligt? En gång när jag var sjuk. Som i magsjuk.
 89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sann kärlek är nog svårare.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Vill tro?
91. Har du ringt något betalnummer? Inte så ensam ännu!
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja det tror jag. Omd et är ömsesidigt.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? pass.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? jag såg ut som en apa! Nej. jag hade nog lite/vanligt mycket.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Att min kompis hade ringt mig.
96. Vad har du i din väska? Nycklar, spegel, mobil, läppglans, fuktspray.
 97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? ta en sömntablett?
98. Vad är du tacksam för idag? För att jag sluppit ångesten.
99. Var hittade du den här listan? Fick av Blair!
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Oj, jag vet inte! Alla som vill? Martina? Jackie? Nicole och DPYKM :)

Kommentarer
Postat av: Jackie

Jag får hitta alternativ som höjer ämnesomsättningen, har för mig om att broccoli är bra för det. :)

Kul lista! Gör den imorgon ^^



Kramar

2009-05-24 @ 23:11:54
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: -Moi

Svar: igår blev det tomatsoppa! idag vet jag inte.. nån läskig grönsakssoppa antagligen.. haha. fast utan grönsakerna då

2009-05-25 @ 11:32:17
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Martina,

Running up that hill, MTV och mojitos GOOD STUFF ;)

Så bra att du hade en bra dag igår :) hoppas den blir lika fin idag!

Går maten bra annars?

ska fylla i samma lista när jag kommer hem sen, sånt är skoj ;)

puss på dig gumman!

2009-05-25 @ 11:45:44
URL: http://tobeskinnybitch.blogspot.com/
Postat av: DPYKM

Kul att du valde mig, men då måste jag översätta den först haha. Gör den imorgon efter skolan :)



Vad gillar du för anime? Det finns så sjukt många! -> http://www.animeseason.com/anime-list/

Igår kollade vi på Ranma ½ fast jag somnade och missade hälften av avsnitten haha.



Helgen var väl ok. Var nära till hets flera gånger men tack vare att jag inte hade någon aptit och blev illamående direkt så blev det inget av det! Däremot åt jag ~400 mat och ~600 godis på lördagen och det är ju som upplagt för hets så får skylla mig själv...

Nu har jag däremot extremt ont i magen p.g.a vätskebrist men fixar det med en vattenflaska i väskan under dagen.

Hur var din helg?

Om du inte äter ris eller pasta, vad ersätter du det med då?

2009-05-25 @ 12:13:57
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: skinny love

tack tack:) jaa, jag hoppas det:P hur går din träning?:)

2009-05-25 @ 13:54:06
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0