Moody.

Usch. Jag är på så otroligt dålig humör idag.... Ni vet när ilskan puttrar i en, helt utan speciell anledning. Allt är bara svart svart svart. Vet inte hur jag ska göra för att lugna ner mig heller, och har såklart tusen saker att göra, måste jobba imorgon också - trots att jag inte hinner för att jag har en uppsatsinlämning imorgon.

Jag känner bara för att skita i allt. Det är så mycket, och jag bara orkar inte. åhhhh.

Maten går bra. Känner absolut inte för att äta en massa och bli en ännu fetare ko.
Fläskbilder kommer snart, tors/fre. Har inte min kamera laddare här ändå nu...

So far har jag ätit: 300 kcal med lunch.

Frulle: jordgubbar, klick keso, och en skiva melon. thè till det.
Lunch: sallad, grönsallad, tomat, gurka, rödlök, pumpakärnor, lite tonfisk.

Ska äta en till sallad sen. Och 1/2 äpple med kanel. sen the the the och kaffe!

dagens intag ska landa på högst 750.


kram alla underbara!
Några vackra bilder:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0