Nightie Night!

Jag har fortfarande lite svårt för online dagbok. Well, jag får se det som en facebook, fast för oss! För oss som förstår varandra!

Som jag skrev till en annan tjej, jag är så fascinerad av detta! För mig, att läsa om, samt kunna prata om mina problem är helt sjukt bra! Ingen i min omgivning förstår. Trots att jag har två nära vänner som varit jättesjuka kan vi inte prata om det.
Och de andra, är tjejer med långt hår, perfekt tan, gasellben utan att lägga någon effort alls. Alltid ätandes, pizza, kakor, glass, godis. Känns som att jag är kompis med en väldig minoritet?
Iaf är det inte speciellt roligt att omges av sådant, med tanke på att en portion vitt ris får mig att få ångest.

Åhh!

Ja, det jag ville säga är att jag är löjligt glad för detta! Och er!!!


stor kram till alla! Och ta hand om er! ingen vill ha en smal men "schleten" morsa till flickvän, ja eller något annat. Klart vi gör detta för oss själva, för att kunna känna oss bekväma med våra kroppar! Men...
det jag vill säga är.. ät vitaminer, drick vatten! Det är viktigast av allt!!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Bra sagt gumman =) joo man får ju en sådan kick av allt stöd man får och tjejerna är underbara alla vi hjälper varandra och peppar varandra det är därför vi proana bloggare förstår varandra bättre än vanliga bloggare =) så sant vi kan detta puss

2009-05-06 @ 01:38:34
URL: http://iibones.blogg.se/
Postat av: Furiniel

Du kommer snart in i det, om ett tag så är bloggen allt du tänker på :P

<3

2009-05-06 @ 08:34:59
URL: http://furiniel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0