Now can you handle the truth?

Okej, jag hittar inte mitt usbkabelfanskap, så ni slipper  tappa matlusten i 3 veckor. (Fast det kanske är bra?) ;)
Jag tog mina mått, känns hemskt. Äckliga siffror. Men ilskan använder jag till att peppa mig själv!

Söndag 17 MAJ


*Byst 85cm
*Midja 69 cm
*Mage 90 cm
*FatASS 107 cm (!!!)
*lår 67 cm (!!!!)  GAG REFLEX
*Överarmar 30 cm (!!!)
 längd 1:76

Så sjukt äckligt. Jag ser detta som att hålla andan i en tunnel. Ni vet som man gjorde när man var liten och åkte bil?
Så nu är det mörkt och jobbigt, jag ser inte änden. Men jag måste klara det! Jag SKA klara det!
Om två veckor mäter jag igen och ser vad 2-4-6-8 gjorde för mig. Kanske sänker någon dag. Får se sen.
Men nu är jag peppad som fan!

 Bikinin hänger på garderobsdörren och stirrar på mig, den säger;

-Jag är en sjuukt snygg bikini och passar endast ihop med någon som kompletterar mig med en tight mage, slanka ben, ett hårsvall to die for, och en guldskimmrande bränna.... Såklart!

Så vad gör jag då?
Blir hysterisk, sliter ner bikinin från väggen och går till köket och proppar dallerkinderna fulla med kaka? Tycker synd om mig, bölar lite, och tänker, jag är fan bra som jag är, ja endast tills ångesten sätter sina klor i en, och man mer eller mindre funderar på att ta livet av sig, men priset för en specialdesignad kista, strl XXXL kanske är lite mer än vad familjen kan lägga ut? Och risken att hamna i en stor urgrävd jordgrop inte känns som ett ärofyllt farväl?

eller.

Går jag in till köket, gör vaniljthé med sojamjölk, dricker och kolla på bilder av Beatrice Barros, efter det 200 situps och en Pw?

Frågor på det    ??????


Så mer seriöst nu...


När det gör ont, då ska jag läsa mina mått, kolla på mitt fett, och veta, att nu smälter fettcäklet av mina lår.


Förresten, jag är lite oproportionerlig. Mina lår och rumpa är alldeles för stora! jag kollade plastikkirurgi i estland, lettland, litauen, och polen, även tjeckien och slovakien!
Slovakien fanns för runt 660 euro för ett område! Tål att tänkas på! och detta är BRA kliniker!
För även när man går ner, kan man ju fortfarande ha vissa proportioner kvar som man inte tycker om.



Kommentarer
Postat av: sabina

jag vet det går så himla sakta!! jag har faktikst lite ångest över att det går så sakta att jag vet inte vad jag ska göra (!) blää.

men hur går de för dig? har du gått ner något? :)



ja men precis! det är så jag brukar tänka, vi måste fokusera oss på vårt mål, vi ska klara det här! vi ska bli smala och fina till sommaren, vi ska kämpa!!!



intag ligger jag runt 500 kcal & uttag vet jag inte , jag har varit sjuk nu i 2 veckor så jag har inte kunnat träna som jag brukar men annars brukar uttaget ligga på 600 kcal.

men de konstiga är att nu när jag inte tränat något så har jag gått ner i vikt! HAHA :D helt sjukt egentligen men jag klagar inte :)



hur många kalorier ligger du på?

kram <3

2009-05-18 @ 02:31:47
URL: http://iloveskinny.blogg.se/
Postat av: kajsa-stina

men är du dum eller? klart du inte kan åka till ett land som slovakien för att göra en operation för 600 e! man får ju lixom vad man betalar för.

2009-05-18 @ 07:12:09
Postat av: H

Klart du går in till köket! Jag är runt 1.60 cm lång. :) Just nu följer jag ingen diet, och för tillfället fastar jag till tisdag. Jag är så dålig på att räkna kalorier, därför jag inte följer t.ex din 2-4-6-8 diet. Jag fattar inte hur man ska räkna när det inte står på saker om de är i 100 gram eller inte, retard.se! Ska köpa ett måttband och ta mina mått idag jag med, så lägger jag upp det ikväll. Och dessutom, jag är också oproportionelig! Mina lår och min rumpa är sjukt mycket bredare än min midja. Stay strong!

2009-05-18 @ 07:14:30
URL: http://mhb.bloggagratis.se
Postat av: Fannie

hjälp :S.. vart hamnade jag nu :S

2009-05-18 @ 17:40:55
URL: http://fanniesegrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0