OINK OINK!

Dålig kväll..... behöver er hjälp!

Ikväll hade min killkompis sin födelsedagsmiddag. Det vill säga mängder av bröd, potatis, pasta, kött och tårta. Men massa vin och en drink.
Så irriterande. Funderade på att säga att jag var sjuk och inte komma, men jag har ställt in allt som klassas socialt umgänge. För att undvika just detta.
Följde inte med de andra vidare, tack och lov. Ännu mer cocktails hade varit döden!!

Blev iaf såklart alldeles för mycket mat! Fy! Kunde inte direkt inte äta heller, då hade det varit som "en av de fetaste här inne äter inte". Ungefär like trovärdigt som detta scenario -  ett bord, lunch. 3 smala tjejer äter varsin fullkornspasta med något kött. en ständigt bantade tjockis vid bordet, äter 3 selleristjälkar.
vart jag vill komma är att det är så pinsamt. När man är större än de andra syeuropeiska tjejerna vill man inte direkt vara den som låtsas äta lite. Utan man får äta normalt.
Försökte lägga mycket sallad på tallriken. men blev ändå ost, pasta i någon fet sås, oliver, kyckling, och tårta.
MASSA kalorier. Sen 2 glas vin. Man får inte dricka vatten här och jag var äckligt törstig. Och en halv drink.
Det värsta när man dricker alkohol är att man endast förbränner alkoholen och maten lagras som fett.

Kunde inte spy där direkt då det ständigt var någon vid / inne på toaletten.

Snälla kan ni inte ge mig tips för såna här situationer! jag försökte ta så lite av allt som möjligt. Men ändå smälta in bland alla andra......Nej nu ska jag ut på natt promenad ca 40 minuter.

Imorgon blir det 400kcal istället för 750. och 2 timmars pw + 200 situps.
Värsta är att tjockheten kommer komma på måndag. fyyyy.


okej. Det här ska inte stoppa mig från att nå mitt mål. Ett steg bak två steg fram!

På torsdag/fredag lägger jag ut fettokort och mått. Det gillar vi! eller hur!

kram alla underbara!

Kommentarer
Postat av: Ne

Tack sötis! Önskar du också kunde trolla bort allt ;) Nää, han väl inte riktigt pratat med någon, men funderar på att göra det, men det känns så jobbigt...



Usch, finns inget värre än när man inte äter bland smalisar, det blir som de tänker "du kan lika bra äta här, för vi vet att du trycker i dig massa hemma iaf".



Jag gör som du, ta mycket sallad, försöker kleta ut det över tallriken så det ser mer ut, pratar mycket så jag inte hinner äta samt tugga riktigt riktigt långsamt. Annars vet jag tyvärr inte riktigt vad man mer kan göra.



Bra iaf att du inte följde med ut! Duktigt :D Då slapp du massa drinkar + fyllemat efter :D :D



Det är bra att bestämma datum för att lägga upp bild, då kämpar man lite extra :)



Hoppas träningen och maten går bra idag <3



Puss

2009-05-10 @ 14:27:24
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0