Staying faithful.

Helt underbart väder. 25 grader. Ska lägga mig i parken och sola imorgon! Ta med lite jordgubbar mums!

Tack för alla fina kommentarer! You keep me going.

Idag på stan kände jag plötsligt hur en ångestvåg sköljde över mig. En smygande panik som långsamt men säkert kopplade ett stryptag. Liksom det senaste året är min automatiska reflex att fylla dett svarta gapet med mat. Proppa det fullt och döva det vakum som äter sig in i själen.
Men inte idag, väl inne i mataffären handlade jag ett paket äpplen och en cola light. Jag är starkare än det här.
Och framförallt orkar jag inte med ångesten efter maten. Den är inte värd det.
Det enda jag vill är att känna mig bekväm med mig själv. Inte skämmas. So I hold on, no matter what I will hold on.

Sen kom jag hem, satte mig vid bloggen, såg era fina kommentarer och sjukligt inspirerande inlägg.
Vi är så sjukt starka. Vi förstår varandra och hjälper varandra när det är mörkt. För man orkar så mycket mer än vad man tror.

Har ätit 350 kcal inklusive lunch. Ska äta något mer idag. Vill egenligen inte. Det är så lätt att hoppa över mål.
Men jag vet att jag har en lång väg att gå. 10 KG till augusti. Och sen ska jag stanna där. Så går jag ut för tight nu,
med låt oss säga 200 kcal / dag, kommer jag inte kunna minska intaget i takt med att min vikt faller. Och risken för att stå
och stampa på samma ställe blir för stor.

You gotta know how to fool your fatlovin' body.

Stay strong and healthy! Vatten och vitaminer, och lite proteiner, så är ni Giselesnygga i sommar!


Ana Beatrice Barros

Bar Rafaeli

Kommentarer
Postat av: Ne

Heej gumman!



Jaa, känns riktigt skönt att få ut allt skit från kroppen :) Det längsta jag fastat är i fem dagar, så det är inte såå länge. Idag är jag inne på dag tre, och känner mig fortfarande ganska stark, så jag hoppas jag klarar det längre denna gången! :D



Det är mest vattenvikt som försvinner, tror du måste fasta i upp till sju dagar innan det börjar ta av fettet, tyvärr. Men viktminskning som viktminskning ;) Så länge jag blir mindre så :D



Ja, kroppen ställer ju in sig på svält, så när du sedan börjar äta kommer den lagra allt. Men när jag väl börjar äta kommer jag börja med väldigt lite, och sen öka succesivt så kroppen hinner vänja sig :)



Hihi, ingen fara, jag svarar gärna :)



Åhh, vad grymt duktig du var som stod emot i affären! Riktigt grymt av dig! För det är verkligen inte värt det att falla för frestelse, verkligen inte!



Du kommer klara gå ner 10 kilo till augusti, jag vet det! :D :D Tänk, då kan du gå i dina korta shorts igen, så underbart :)



Puss puss sötis!

2009-05-08 @ 23:56:24
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
Postat av: A.

Vad kul med ännu en blogg att följa :D

2009-05-09 @ 00:55:59
URL: http://tunnsomluft.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh, tack så mycket för alla info!<3:D



Lycka till nu! Du verkar duktig tjejen! Nu ska vi kämpa som bara den! we'll make it!!

Stay strong<3

//Dule Fetochpatetisk.blogg.se

2009-05-09 @ 07:56:50
Postat av: Villemo

Den är vacker..

Fin blogg du har, undra bara om du har ngt mål till sommaren vad gäller vikten??

Stay strong (;

2009-05-09 @ 11:23:20
URL: http://thinispretty.bloggagratis.se/
Postat av: DPYKM

Nästan samma för mig fast "ät lite till, lite mer, det skadar inte med mer, meeer" vs. "tjocka äckel, tänk dig studenten, du kommer vara tjockast i klassen, nej tjockast i stan"...



Jag har aldrig förstått det där med "det är så lätt att hoppa över mål" även om det börjar gå bättre för mig att äta mindre mål.



Hur mycket och ofta sänker du intaget? Alltså 100 Kcal per kilo du går ner t.ex.`?

2009-05-09 @ 12:42:38
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: H

Jag ska också gå ner drygt 10 kilo till augusti, september. Peppa varandra kanske? :)

2009-05-17 @ 21:41:28
URL: http://mhb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0