Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: friiida

sv:

hur många kalorier jag äter per dag. OJ! asså jag räknar inte dirket kalorier. Så har faktiskt inte den blekaste anning. Samma sak med träning.

Försöker bara äta så lite som möjligt samtidigt som jag tränar så mycket som möjligt. :)

Hur mycket jag går ner per vecka, humm... jag vet faktiskt inte. För en månad sen vägde jag 63, nu väger jag runt 58. Fast har stått still på 58 i typ en vecka nu. Men 1-1½kg i veckan kanske, om jag har tur :)



jag har inget bra tips mot sömnproblem. Eller jag sover alldeles för lite om nätterna. Men när jag väl lägger mig somnar jag rätt fort.... tyvärr, har jag inte så bra tips :(

2009-05-05 @ 21:52:30
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0