When the going gets though, The tough get going.

Imorse tog jag mina mått som planerat och även några foton, ska ladda upp de senare, vill inte att min kompis ska undra vad jag laddar upp för bilder.
Men, varning! Jag är fet. Fet av allt hetsande post-ed-rehab. Men det är bara att bita ihop.
Mina medelviktsjeans sitter inte spec mycket bättre. Frustrerande. Så jag inför nya rutiner:

*Inget mjöl (alltså ingetrågbröd, eller knäckebröd)

*Inga mjölkprodukter så som ost
( bara minikeso, lättyoghurt, och sojamjölk)

*Inget salt.
(jag älskar att salta allt, men nu är det slut med det)

*Bara gröna grönsaker och frukter.
( Förutom hallon och jordgubbar)

*absolut inget socker
. Mindre sötningsmedel.

*mindre kolsyra

*Bara vitt kött.
( de har inte quorn här, och jag hatar sojakött - för mycket kalorier!)
* 200 situps/dag, 20-sidlyft, 40 rumpövningar, PW/rask promenad 1,5 minst /dag.

Börjar 200-400-600-800 dieten imorgon. Nu FAN ska fettet ryka. 3 veckor kvar - 4 kg delmål 1.

Ett tips, spana in den här sidan!

http://www.aolhealth.com/diet/celebrity/hollywood-diets

Där kan ni läsa allt om kändisarnas dieter, samt nya trender och råd inom den senaste diet-svängen.
Nu ska jag ut och gå en timme!

Kram alla fina smala!=) (och skinny-to-be)

Kommentarer
Postat av: skinny love

nej jag vet, det låter väldigt mycket tyckte jag också... Men man kan ju välja något av maten, för det är ju "bra" mat om man säger så:) Såklart tränar hon i massor :)

2009-05-17 @ 13:02:39
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: m

varför inte jordgubbar och hallon? de är båda väldigt kalorisnåla och fulla med nyttiga grejer :)

2009-05-17 @ 17:15:43
URL: http://herecomesthesummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0